top of page

Alcatrazz - Sword of Deliverance

ריליס לשישי #103


סינגל חדש, השני במספר, מתוך אלבום שבדרך ללהקת "Alcatrazz".


כנראה שמשהו טוב קורה בגזרת "Alcatrazz" שמשחררת סינגל שני בתוך חודש ומתעתדת לשחרר אלבום שני בתוך שנה, אחרי 34 שנים של בצורת.


להקת הוקמה "Alcatrazz" בשנת 1983, וידעה לשלב תערובת של הבי מטאל מלודי שהציגו בין היתר הגיטריסטים Yngwie J. Malmsteen ובהמשך Steve Vai. באותה שנה שחררה הלהקה את אלבום הבכורה שלה "No Parole from Rock 'n' Roll", שהציג את הלהיט "Island in the Sun" והמשיכה הלהקה לבנות פופולריות עם האלבום "Disturbing the Peace" ששוחרר בשנת 1985 וכלל את הלהיט "God Blessed Video”. אחרי האלבום השלישי "Dangerous Games" משנת 1986 הלהקה הפסיקה את פעילותה ובמשך 34 שנים לא שחררה שום חומר חדש.


כזכור, הטריגר להוצאת אלבום הקאמבק "Born Innocent" בשנת 2020 היו שלושה מופעי איחוד של ההרכב, אשר נערכו בשנת 2017 ביפן. ההופעות תועדו באלבום ההופעה/DVD בשם - Parole Denied - Tokyo 2017, והתגובות שקיבלה הלהקה דחפו את החברים לכתוב חומר חדש.


האלבום "Born Innocent" כלל איחוד מחודש ומרגש של הזמר האגדי Graham Bonnet עם שניים מחברי ההרכב המקוריים, הקלידן Jimmy Waldo והבסיסט Gary Shea, כאשר את עמדת הגיטריסט אייש Joe Stump הידוע בין היתר מההרכבים "Trash Broadway" ו- "Reign of Terror", ועל התופים את Mark Benquechea. ההרכב הזה ממשיך איתנו לאלבום הבא, למעט הזמר Graham Bonnet שפרש מההרכב במהלך 2020. מי שמחליף אותו הוא לא אחר מאשר Doogie White האגדי, שהיה ידוע בין היתר כפרונטמן של Rainbow", "Yngwie Malmsteen", Michael Schenker ועוד.


בחודש יוני קיבלנו את הסינגל הראשון מתול האלבום החדש שאמור לצאת בסתיו 2021. השיר "Turn of the Wheel" היה הראשון שאותו כתב ההרכב החדש הכולל את הזמר Doogie White אשר ציין שפשוט עף כששמע את הריף.


כעת אנחנו מקבלים את הסינגל השני והמצוין "Sword of Deliverance" שמוכיח שזה הולך כנראה להיות אלבום מדהים שני ברציפות.


תאריך הוצאתו של האלבום "V" עדיין לא התפרסם, זה האלבום החמישי (V) של "Alcatrazz" ולדברי הלהקה האות "V" מתייחסת גם למילה Victory שכן הם רואים אותו כניצחון של הלהקה שחוזרת חזקה מתמיד למרות כל הסיכויים.


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ותוכנית רוק, ימי ראשון בשעה 11:00

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page