top of page

Bare Dreams - Lost With All Hands

ב-1 ליולי 2021 נחשפנו ללהקת "Bare Dreams" בהופעה בלתי נשכחת ב"אוזן בר".

היום אנחנו רוצים לספר לכם על ה-EP השני שלהם "Lost With All Hands" ששוחרר ב-10 לאפריל 2020 והיווה קפיצת מדרגה מבחינת הלהקה.



את ה-EP הראשון שלהם "Au Revoir" הם שחררו ב-2018. איתי (שירה וגיטרות) סיפר שה-EP הזה הוא אוסף שירים שהורכב מהשראות של כל אחד מחברי הלהקה. כל אחד הביא לשולחן את החלק שלו ומה שהתחיל כסשן אקוסטי עם גיטרות קלאסיות ותופים התפתח ל- EP חשמלי המורכב משישה שירים, אשר את כולו כתבו והפיקו חברי הלהקה, בעזרתו של פריאל חורש (המתופף של "Walkways").


במטרה להמשיך את המומנטום החליטו חברי הלהקה להקליט את ה-EP השני שלהם בחו"ל, הם חיפשו מפיק מתאים ומצאו את המפיק האנגלי Neil D. Kennedy שעבד עם להקות כמו "Creeper", "Milk Teeth", "Boston Manor" ועוד. הם נסעו לסאוטהאמפטון הרחוקה והקליטו את ה- EP השני שלהם "Lost With All Hands".

ה-EP הזה הוא בעצם סוג של נקודת מפנה בשביל הלהקה, בעיקר בגלל שזו הייתה הפעם הראשונה שהם יצאו מישראל בשביל לעשות משהו שקשור למוזיקה שלהם.

איתי סיפר "השהייה של השבועיים באולפן הביאה אותנו להכיר את החברה מלהקת "Hangman" שיצאנו איתם לטורים ואפילו הבאנו לארץ להופיע יחד איתנו. הקשר שנוצר עם ניל בהקלטות של ה-EP הזה בעצם ביססו את המשך החברות והקשר המוזיקלי והעסקי איתו והוליד את האלבום המלא שעתיד לצאת ב-2022"



ה-EP מכיל ארבעה שירים שנכתבו הוקלטו ע"י הלהקה. בינואר 2020 שחררה הלהקה את הסינגל הראשון מתוך ה-EP בשם 'Coffee Stains'.


חברי הלהקה יצרו קשרים עם ניל ולהקות נוספות שהקליטו באותו זמן באותם אולפנים. הם היו אמורים לצאת לסיבוב הופעות באנגליה לקידום האלבום, יחד עם הלהקה האנגלית MAYPINE, אך משבר הקורונה סיכל את התוכניות.


חשוב לציין שחברי הלהקה עושים הכל בעצמם, כמו הרבה אמנים בארץ הם חוסכים שקל לשקל ומציבים לעצמם מטרות אותן הם מנסים להגשים, אחת אחרי השנייה, בכל פעם שהמימון מאפשר זאת. אמנם הטיסות בוטלו אך חברי הלהקה מצאו דרך לבצע את ה-Pre-Production עם הכלי הכל כך פופלארי לשנת 2020, הזום. בהזדמנות הראשונה שנפתחו השמיים הם טסו לאולפן ההקלטות של ניל "The Ranch" ועבדו על אלבום הבכורה. איתי סיפר שהקשר עם ניל התחזק באופן משמעותי במהלך העבודה על האלבום ביחס לתקופה של ה-EP. הוא ואשתו היהודייה (חשוב לציין) אימצו את חברי הלהקה, תמכו בהם ועבדו איתם בצמוד, על מנת לגרום לאלבום הזה להיות הטוב ביותר שאפשר. האלבום אמור לצאת השנה ואנחנו מחכים בקוצר רוח !!!


להאזנה ל- EP ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page