top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Epica - Omega

ריליס לשישי בחסות הקורונה #80


אוהבים מטאל סימפוני?


אם כן, אז בטח יעניין אתכם שלהקת Epica שחררה את אלבום האולפן השמיני שלה Omega.


להקת המטאל הסימפוני מהולנד שמשלבת היטב בין מטאל גותי ופאואר נחשבת היום לאחת הלהקות הבולטות והמצליחות בסצנה והיא הצליחה אפילו לפרוץ למיינסטרים והיא כבר אורחת רבועה כאן בישראל.


חמש שנים חלפו מאז אלבומה המלא האחרון של הלהקה The Holographic Principle, אבל נראה שהציפיה בהחלט השתלמה. מהאזנה ראשונית נראה שקיבלנו אלבום מצויין, 12 קטעים שנפרשים על-פני 70 דקות שנראות נכון לעתה כאחד ההישגים המשמעותיים של הלהקה בשנים האחרונות.


באלבום מתארחים מספר אומנים, וביניהם Zaher Zorgati המוכר לנו מלהקת Myrath, אשר מספק את הקולות האוריינטלים בשיר המצויין עם ההשפעות המזרחיות "Code of Life".


במרכזו של האלבום היצירה בת 6 החלקים "Kingdom of Heaven, Part 3 – The Antediluvian Universe", שהינה פרק נוסף בסדרת השירים "Kingdom of Heaven" אותם כתב הגיטריסט והגראולר Mark Jansen כשיר פרידה שהוקדש לסבתו לאחר מותה.


האלבום נע בין המטאל הכוחני והסימפוני כמו בשיר "Synergize – Manic Manifest" לבין קטעים יותר רכים ומלודיים כדוגמת "Rivers" שהוקלט עם התזמורת הפילהרמונית של פראג ומקהלת ילדים. הזמרת Simone Simons ציינה שהשיר מסמל את הרוגע ויחד עם זאת את חוסר הוודאות בחיים, הגאות והזרימה. היא הצהירה כי המים הרגועים מייצגים שלווה, וזרמו של הנהר החזק פירושו שאתה "צריך להתמודד עם אתגרים ולשחות על רקע גאות החיים".


האלבום הזה הוא אומנם לא The Divine Conspiracy או Design your Universe אבל הוא בהחלט נשמע אלבום מצוין.

מומלץ מאוד לאוהבי הז'אנר.


להאזנה לאלבום, לחצו כאן.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - תוכנית רוק, ראש בראש, ימי ראשון בשעה 11:00

62 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Commenti


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page