top of page

Greta Van Fleet - The Battle at Garden's Gate

ב- 16 לאפריל 2021 להקת "Greta Van Fleet" משחררת את אלבומה השני "The Battle at Garden's Gate".



בשנת 2017 הוציאה הלהקה שני EPs שהם "Black Smoke Rising" & "From the Fires" שחשפו אותנו לסינגל המדהים שלהם "Highway Tune" ועוד אחד גדול "Song Safari".


הם הצליחו לעבור פריצת דרך הודות לסאונד הרוק הקלאסי שלהם משנות ה-70 ודינמיקת ה- "Led Zeppelin" שהושוותה להם רבות.


כעבור שנה אלבומם הראשון "Anthem of the Peaceful Army" עלה כמטאור והכין את העולם לסיבוב הופעות עולמי שהתחיל בשנת 2019 ונקרא "March of the Peaceful Army Tour", הם הופיעו בצפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה.


(Photo: Erika Goldring)


באותה שנה הם עצרו את הסיבוב להקלטת אלבומם הבא, אלבום זה. בהפסקה של חודשיים במהלך סיבוב ההופעות העולמי שלהם הם לקחו את המפיק הידוע Greg Kurstin, שאותו אתם בוודאי זוכרים מתוך "Kurstin x Grohl: The Hanukkah Sessions", והפיק את האלבום האחרון של הפוס "Medicine at Midnight" ונכנסו הסטודיו.


הם הקליטו 12 שירים שזורמים בין הרוק הקלאסי המובהק שלהם משנות ה -70 לדינמיקה של גראנג'/ פוסט גראנג'. מהצצה ראשונה זה נשמע כאילו האחים Kiszka & Wagner החליטו לקחת את הדרך האיטית והארוכה הביתה. הם ליטשו את הכישרון הטכני שלהם עם הכלים, ביצעו הופעות בעולם, ורצו להשוויץ בכישרון המושחז שלהם.

אין כאן שירים קליטים, וחזקים מאוד משמעותיים, אלא זה מרגיש יותר כמו ג'ם סשנים חופשיים או טיולים פסיכדליים.



מבחינת הטקסטים, כשיצא הסינגל הראשון "My Way, Soon", הם הסבירו שהם מושפעים מאוד מהחוויות והרגשות שהיו להם בסיבוב ההופעות בעולם. הביקור במדינות השונות ובתרבויות השונות, גרם להם לחשוב ולהרהר ברעיונות שונים.


האלבום הזה הוא ללא ספק התחלה של הניסיון להיפרד מהסאונד של "לד זפלין" אשר הלהקה הואשמה בהעתקה ממנה. "The Battle at Garden's Gate" מציג לנו להקה שמחפשת את הזהות שלה, מנסה לגבש את הסאונד שלה, ומציגה שאיפה להחזיר את "הרוק הקלאסי" למקום הטבעי שלו.


אז את אתם בעניין של "רוק קלאסי" של שנות ה- 70, הלהקה הזאת יכולה לקגש אתכם בטירוף. וגם אם אין לכם 64 דקות פנויות, תעש לעצמכם טובה ותאזינו לכל הפחות לשיר "Broken Bells" האפי, או לכל הפחות את "Tears of Rain" שמהלך האקורדים שלו בפתיחה מזכיר קצת את "Hotel California", אנחנו מבטיחים לכם שלא תצטערו על זה.


אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page