top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Kreator - Hate Über Alles

ב- 10 ליוני 2022, ענקית הת'ראש מטאל הגרמנית "Kreator" חזרה עם אלבום האולפן ה- 15 שלה "Hate Über Alles".


זהו אלבום האולפן הראשון של הלהקה מאז "Gods of Violence" ששוחרר בשנת 2017, הפער הארוך ביותר בין אלבומי אולפן בקריירה שלהם, והראשון בהשתתפות הבסיסט Frédéric Leclercq המוכר בין היתר מ- "DragonForce", שהחליף בשנת 2019 את Christian Giesler הוותיק שליווה את הלהקה במשך למעלה משני עשורים לאורך שמונת אלבומיה האחרונים.


האלבום הזה מהווה המשך ישיר למה שקיבלנו באלבום "Gods of Violence", רק שעושה רושם שאפילו אגרסיבי יותר.


אחרי הקדמה קצרה בשם "Sergio Corbucci Is Dead" שנשמעת כאילו נלקחה מפסקול מערבון ישן, אנחנו נכנסים למתקפה ברוטאלית של ת'ראש מטאל קלאסי, אשר נדמה שמעט מאוד להקות ממשיכות לייצר גם היום. שיר הנושא "Hate Über Alles" הוא הדוגמא הקלאסית לכך, עם הצרחה המצמררת של Mille Petrozza על הפתיחה, שהחזירה אותנו לסלון הקטן ברמת-גן ארבעים שנה אחורה צורחים במלוא גרוננו "Slayerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". כותרת השיר בתרגום חופשי היא "שנאה מעל הכל" וזוהי כמובן הביקורת והתוכחה של "Kreator" כנגד השנאה הפושטת בעולם ובמולדתם גרמניה ונראה שהשורה מהפזמון: "Hate is the virus of this world" אומרת הכל, שכן "Kreator" היא להקה שלא מפחדת להתבטא בחריפות בנושאים שונים ובעניין זה די שנזכיר את "Second Awakening" שיוצא בחריפות נגד אנטישמיות, "Side By Side" שעוסק בזכויות הלהט"בים, "Suicide Terrorist" בטרור המתאבדים, "People Of The Lie" בהתנגדות ומחאה כנגד הפאשיזם בגרמניה ועוד.



מתקפת הת'ראש הברוטאלית נמשכת לאורך כל האלבום בשירים כמו: "Killer Of Jesus", "Demonic Future" ,"Pride Comes Before The Fall" "Strongest Of The Strong" ,"Dying Planet" ועוד, עם טוויסט קטן בעלילה עם "Midnight Sun", שמציגה את השירה המלודית והמרגיעה של אמנית האינדי פופ הגרמנית Sofia Portanet.


אחד הרגעים הטובים והמרגשים באלבום הוא השיר "Become Immortal", שהוא מעין מחווה למטאל והצדעה ל-40 שנות "Kreator", כפי שניתן לראות בקליפ:


ואי אפשר בלי הפינה הישראלית. את העטיפה המהממת של האלבום עיצב האמן הישראלי אלירן קנטור שחי בשנים האחרונות בגרמניה.


הלהקה הגיעה לארץ ממש לאחר הוצאת האלבום, ב- 15.8.22, וזה היה ביקורה השישי בארץ מאז שנחתה כאן לראשונה על במת "הרוקסן" בשנת 1992, אז גם צילמה במדבר יהודה קליפ לשיר "Renewal".


רשימת השירים:

01. Sergio Corbucci Is Dead

02. Hate Über Alles

03. Killer Of Jesus

04. Crush The Tyrants

05. Strongest Of The Strong

06. Become Immortal

07. Conquer And Destroy

08. Midnight Sun

09. Demonic Future

10. Pride Comes Before The Fall

11. Dying Planet


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page