top of page

Mad Season - Live at The Moore

סיפרנו לכם על הסופרגרופ Mad Season ששחרר אלבום אחד בלבד, אלבום יחיד ומיוחד בשם "Above".

להרכב הכל כך מיוחד הזה יצא עוד אלבום אחד, אך לא אלבום אולפן אלא אלבום הופעה חיה !!


האלבום "Live at The Moore" שוחרר ב-29 לאוגוסט 1995 והוא תיעוד של הופעת הלהקה שהתקיימה ב- Moore Theatre בסיאטל ב-29 לאפריל 1995. האלבום שוחרר כהופעה חיה על קלטת VHS בלבד, רק בשנת 2013 שוחרר האלבום על גבי CD, עם הוצאה מחודשת של ההופעה על גבי DVD והוצאה מחודשת של האלבום "Above" גם על גבי תקליט.



ההרכב המדהים הזה ביצע את כל עשרת שירי האלבום פלוס קאבר לשיר של ג'ון לנון "I Don't Wanna Be a Soldier".

זו הייתה גם הופעתו האחרונה של ההרכב !! מה שמיחד את האלבום הזה מעבר לאלבום האולפן הוא העובדה שההרכב היה נטול השפעות חיצוניות ואפילו פנימיות. מאחר והם התנתקו מהרכבי האם שלהם הם לא היו תחת לחץ או מגבלות כאלה ואחרות. הם לא חששו מחברות התקליטים, מהקהל או אפילו מעצמם, הם יצרו, הקליטו והופיעו לשם ההנאה בלבד, לשם המוסיקה בלבד !! לכן ההופעה הזו היא כל כך כנה, אמיתית, פשוטה ומיוחדת וחד פעמית !!



זוהיא מתנה ייחודית ואולטימטיבית של הלהקה, מחווה כמעט מושלמת של Mad Season, להקה שהגיעה בחמש שנים להישגים והשפעות יותר גדולות מלהקות רבות אחרות שקיימות שלושים שנה.



חשוב גם להזכיר שב-30 ליונאר 2015 התקיימה הופעת מחווה לכבוד Mad Season ו- Temple Of The Dog בשם "Sonic Evolution". ההופעה התקיימה בסיאטל באולם Benaroya Hall שבה היו שותפים חברי להקת Peral Jam (מינוס וודר) עם Chris Cornell ועוד מוסיקאים גדולים רבים אחרים מגובים בתזמורת Seattle Symphony Orchestra.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ותוכנית רוק, ימי ראשון בשעה 11:00

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page