top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Manowar - Sign Of The Hammer

המלצת המערכת...


והפעם, האלבום "Sign Of The Hammer", הרביעי של "Manowar" אשר שוחרר ב- 15 לאוקטובר 1984.



מצד אחד פאוור מטאל לפנים שיפרק לכם את העצמות, עם שירים כמו "Thor (The Powerhead)", "The Oath" ו- "Animals", ומצד שני בלדות אפיות, מלודיות ואלמותיות כמו "Mountains" ו- "(Guyana (Cult of the Damned".


זה האלבום שהכי עושה לנו את זה מתוך הקטלוג האדיר של הלהקה הזאת וחשוב לנו שלא תפספסו אותו.


האלבום הזה שונה וייחודי מבין שלל האלבומים של "Manowar". זה מתחיל בעטיפה המינימליסטית, אשר באופן חריג לקטלוג של הלהקה לא כוללת ויקינגים אימתניים, פטישים וחרבות (להוציא את סמל הפטיש של ת'ור). זה ממשיך בתוכן מגוון ובוגר יותר, שלראשונה אינו נשען ברובו על לוחמה, מיתולוגיה נורדית, חרבות וכשפים. וזה מסתיים בסאונד המגובש והבוסרי שעדיין חף מעודף ההפקה שתשתלט על הלהקה החל מהאלבום הבא.


זה האלבום הרביעי של הלהקה בתוך שנתיים בלבד, ויש לעמוד ולהשתאות נוכח פרץ היצירתיות של הלהקה, אשר הצליחה לשחרר בתוך תקופה כל-כך קצרה מספר כל כך גדול של אלבומים מצוינים.


האלבום כולל רצף מטורף של שירים אדירים: "All Men Play on 10", שיש אומרים שהוא רמז למגברי הגיטרות של הלהקה שתמיד היו מכוונים לווליום המקסימלי, "Animal" שנתפח עם הצרחות "החייתיות" של Eric Adams שנמצא באלבום הזה פשוט בשיאו וכולל עבודת גיטרה מצויינת של Ross the Boss, הקטע "(Thor (The Powerhead" שהינו אחד מהשירים הגדולים של הלהקה, אשר נכתב על האל תו'ר והפטיש האימתני שלו, "Mountains" הממיס שנמתח על-פני כמעט 8 דקות ומציג נגינה פשוט משולמת של Joey DeMaio שפורט על הבס שלו ממש כמו על גיטרה, "The Oath" עם המקצב המהיר שנושק לספיד מטאל וכמובן (Guyana (Cult of the Damned" המצמרר שמספר על ההתאבדות ההמונית שהתרחשה בשנת 1978 בכת של Jim Jones.


ואי אפשר כמובן בלי סולו הבס המפורסם של Joey DeMaio שהפעם מתעלה על עצמו עם "Thunderpick", שמצד אחד עומד יפה בפני עצמו, ומצד שני משמש כאינטרו מושלם לשיר "(Guyana (Cult of the Damned".


האלבום הזה שואף לשלמות מטאלית. הוא כנראה הטוב ביותר של הלהקה באותה תקופה ואחד הטובים שלה בכלל.


אז אם אתם לא מכירים את הלהקה וחושקים באלבום מטאל לפנים ובין אם אתם מתיימרים להיות "Manowarriors" אך דילגתם על האלבום אנחנו ממליצים לכם להאזין לו כאן: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

157 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page