top of page

Of Mice & Men - Restoring Force

המלצת המערכת...


זהו האלבום השלישי של ההרכב "Of Mice & Men" שיצא ב-24 בינואר 2014, אפשר לומר שזה האלבום הטוב ביותר של ההרכב לפני המהפך והשינוי הגדול.


לאחר יציאת האלבום השני "The Flood", בשנת 2011, עברה הלהקה שינוי משמעותי. היא ראתה את זמר ה-Clean והגיטריסט/בסיסט שלה Shayley Bourget מתפרק לה מול העניים כתוצאה מדיכאון ואלכוהוליזם. בפניה מרגשת למעריצי הלהקה ב- YouTube הוא הודיע שהוא עוזב כי הוא מרגיש שהוא מדרדר את שאר חברי הלהקה.


הלהקה צירפה את Alan Ashby כגיטריסט נוסף שגם שימש כבסיסט והתכוונה להפוך את Austin Caralile השואג האימתני לזמר המוביל. במהלך ההופעות לקידום האלבום הצטרף בסיסט "חמוד" בשם Aaron Pauley שיהפוך במהרה מגור אריות קטן וחמוד לאריה מטורף על סטרואידים ויהפוך לכוכב הלהקה.


לאחר סיום סיבוב ההופעות לקידום האלבום השני נכנסה הלהקה לאולפן הקלטות בניו-ג'רזי והחלה לעבוד על האלבום השלישי. פאולי תפס מהר מאוד חלק משמעותי בכתיבה, ביצירה ובשירה באלבום, מה שהתחיל במהלך סיבוב ההופעות הפך לרשמי בסופו ופאולי לקח את תפקיד זמר ה-Clean.

(Photo: Rise Records)


האלבום הזה נמצא אצלנו גבוה מאוד ברשימת האלבומים המתפוצצים !! הוא קטלני, חזק, בלתי מתפשר ואגרסיבי כמו הוויקינגים כשהם בדרך לוולהאלה !! הוא נפתח עם פצצת מימן כשאוסטין שמכריז על "Public Service Announcement" הוא ממשיך עם השילוב הראשון בין שני הזמרים, אוסטין ופאולי, שילוב מדהים ב- "Feels Like Forever". עוד לא הסדרנו נשימה ואנחנו כבר נופלים על השיר החזק ביותר באלבום "Bones Exposed", בית ספר לדינמיקה, מלודיה מתפרצת וסאונד של תופים וגיטרות שיגרום לכם לשבור את "העצמות החשופות" שלכם.

האלבום ממשיך עם "Would You Still Be There" המעולה, "Glass Hearts" החזק ואז אנחנו מקבלים את החלק הרך של הכוכב העולה, פאולי, בשיר "Another You" וממשיכים אחד אחרי השני, כל שיר הוא פצצת מצרר שהיא חלק מדבר גדול !!


זהו האלבום הלפני אחרון של אוסטין שחולה במחלה נדירה ועוזב את הלהקה אחרי האלבום הבא "Cold War". משם פאולי לוקח את המושכות והופך לזמר ומנהיג דומיננטי שלוקח את הלהקה לשני אלבומים חזקים יותר, אגרסיביים יותר וכבדים יותר מכל מה שהלהקה ביצעה עד לאותו רגע.


אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page