top of page

Richey Edwards Disappearance

פינה בקטנה....


והפעם על הגיטריסט Richey Edwards ותעלומת ההיעלמות הכי מיסתורית בעולם המוזיקה.

(Photo: Krause, Johansen/Sony Music Archive)


מי מכיר, מי ראה מי יודע ?


להקת "Manic Street Preachers" מבקשת את עזרת ציבור שוחרי המוזיקה, בחיפושיה אחר נעדר העונה לשם Richard James Edwards, אשר נראה לאחרונה ב- 1 לפברואר 1995. כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לפנות ל- James Dean Bradfield.


אז ריצ'י אדווארדס היה הגיטריסט של להקת "Manic Street Preachers" ועולם המוזיקה צפה לו עתיד מבטיח.


ב- 1 לפברואר 1995 הוא עזב את בית המלון בו שהה בלונדון בשעה 07:00 בבוקר, והשאיר אחריו את המזוודה סגורה וארוזה. מכוניתו נמצאה בגשר סוורן מחוץ לבריסטול, אנגליה, שישה עשר יום לאחר מכן. בשל הקרבה לגשר ההשערה היתה שהוא התאבד. אדוארדס מעולם לא נמצא, למרות חיפושים קדחתניים אחריו ובחודש נובמבר 2008 הוכרז באופן רשמי כמת.


אדווארדס נעלם בדיוק באותו היום בו הוא היה אמורים לטוס לארה"ב יחד עם James Dean Bradfield לשם קידום אלבומה השלישי של הלהקה - "The Holy Bible", אשר שוחרר באוגוסט 1994.


מחקירת המשטרה עלה ששבועיים לפני היעלמותו הקפיד אדווארדס למשוך מהכספומט 200 פאונד בכל יום, ועד ליום שתוכנן לטיסה הוא משך סכום מצטבר של 2,800 פאונד במזומן. מבדיקת הרכב עלה כי אדווארדס חי בו מספר ימים והיו עדויות של נהג מונית ומעריץ שלכאורה ראו אותו בתקופה שעד ליום מציאת הרכב.


בשנת 2019 יצא לאור ספר שנכתב בסיוע אחותו של ריצ'י ונקרא Withdrawn Traces – Searching for the truth" about Richey". בספר עלתה הטענה כי ריצ'י ביים את מותו וכי הוא למעשה חי בישראל, ככה שבהחלט ייתכן שנתקלתם בו. אז אם ראיתם, שמעתם, אנא דווחו.


מעניין לציין שאלבומה המצוין של "המאניק סטריט פריצ'רס" - "Everything Must Go", אשר שוחרר למעלה משנה לאחר ההיעלמות, כולל שירים שנכתבו בשיתוף עם אדוורדס וגם קטע אחד בו הוא מנגן.


גם האלבום התשיעי של הלהקה - "Journal for Plague Lovers", אשר שוחרר בשנת 2009 מבוסס כולו על שירים שאת המילים שלהם כתב אדווארדס.


נתון מעניין נוסף הוא שאדווארדס אשר נולד ב- 22 לדצמבר 1967 נעלם למעשה כשהיה בן 27, ואם אכן תאוריית ההתאבדות נכונה, משמע שהוא חלק מ"מועדון 27" המפוקפק.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page