top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

חדשות השבוע במוזיקה 24.09.23

סינגל חדש ונוסטלגי ללהקת "Europe" בשם "Hold Your Head Up". שנפתח במילים "It's been So long...", אכן, כן! התגעגענו.... גם הקליפ של השיר כולל צילומים נוסטלגיים של הלהקה ומחזיר אותנו לימי הזוהר שלה. השיר הוקלט באולפני אטלנטיס בשטוקהולם עם המפיק Klas Åhlund והוא עבר מיקס של Stefan Glaumann (Rammstein, Def Leppard) שגם מיקסס את האלבום "Secret Society" של הלהקה.

 

סינגל חדש ללהקת "U2" בשם “Atomic City”. מדובר בסינגל דיגיטלי שיצא לכבוד 25 ההופעות המתוכננות של הלהקה ב-Sphere בלאס וגאס והוא מוקדש כולו לעיר "האטומית". "עיר אטומית" הוא כינוי שניתן לעיר על ידי לשכת המסחר בשנות הארבעים של המאה הקודמת על מנת להציג עיר מודרנית צופה פני עתיד. השיר הוקלט באוגוסט וספטמבר 2023 כאשר סטיב ליליוויט וג'קנייף לי שמשו כמפיקים. בשיר מנגן לארי מולן בתופים, וזו כנראה ההקלטה הראשונה שלו עם הלהקה מאז שעבר ניתוח מוקדם יותר השנה. מולן נכח עם הלהקה בלאס וגאס גם במהלך צילומי הווידאו לשיר, אך עדיין יחמיץ את ההופעות הקרובות ב-Sphere כשהוא ממשיך להתאושש.


להאזנה לסינגל: Spotify

 

ה-EP החדש של להקת "Sinnery" הקרוי "Below The Summit" יצא היום וכדאי מאוד שתחזיקו חזק או תחזיקו איזה מחבט בשביל להוציא אגרסיות כי זה הולך להיות אימתני ביותר!!

עטיפת האלבום שנראה כאילו נוצרה בגיהנום, בוצעה ע"י Xul1349 והיא בהשראת הציור "סופת רעמים מתחת לפסגה" (1832) של האמן היפני האגדי קטשושיקה הוקוסאי.

להאזנה: Spotify

 

המולטי אינסטרומנטאליסט, המוזיקאי והמפיק Steven Willson מוציא היום את אלבומו השביעי בקריירת הסולו, האלבום "The Harmony Codex". זהו אלבום אקלקטי שהוא אוסף של סגנונות מוזיקליים, קופסא מוזיקלית מפתיעה לפי דבריו של ווילסון. באלבום משתתפים אמנים כמו Craig Blundell, Adam Holzman, Jack Dangers, Sam Fogarino. וכמובן נינט טייב שתרמה בכתיבה ובשירה.

להאזנה: Spotify

 

בעקבות אלבום הבכורה המצוין משנת 2021 "Sermons Of The Sinner" שזכה לשבחים רבים, - KK’S Priest חוזרים עם אלבומם השני "The Sinner Rides Again". כזכור ההרכב הוקם על-ידי גיטריסט "ג'ודאס פריסט" K.K. Downing יחד עם הזמר Tim "Ripper" Owens שהחליף גם את Rob Halford האגדי ב"ג'ודאס פריסט". אל השניים מצטרפים הפעם , A.J. Mills (גיטרות), Tony Newton (בס) and Sean Elg (תופים).


להאזנה: Spotify

 

להקת "Sum 41" מוציאה סינגל חדש בשם "Landmines". בעקבות ההכרזה של הלהקה בחודש מאי האחרון שהם הולכים להוציא את אלבומם האחרון בשם"Heaven x Hell" ויצאו לסיור פרידה ענק, חלוצי הפאנק מקנדה מוציאים סינגל חדש שמחזיר אותם לשורשים. הסולן Deryck Whibley ציין לגבי תהליך הכתיבה של השיר כך: "כשכתבתי את Landmines לא הייתה לי שום כוונה לכתוב שיר פופ-פאנק מהאולד-סקול. הוא פשוט יצא ממש מהר וידעתי מיד שהשיר הזה מרגיש לי מיוחד".

 

להקת "Bush" משחררת סינגל חדש ראשון בשם "Nowhere To Go But Everywhere", מתוך אלבום האוסף הראשון שלהם "The Greatest Hits 1994-2023" שאמור לצאת ב- 10 לנובמבר.

 

כמה שזה יפה... סינגל שני בשם “Sweet Sounds of Heaven” הלקוח מתוך "Hackney Diamonds" אלבומה הבא של "The Rolling Stones" שאמור לצאת ב- 20 לאוקטובר. איזה שיר בלוז אדיר בהשתתפות Lady Gaga וגם Stevie Wonder שמנגן כאן על פסנתר. כזכור, זה האלבום ה- 24 של הלהקה, הראשון שלה עם חומר מקורי מזה 18 שנה והראשון מאז מותו של המתופף Charlie Watts.

 

לפני שלושה שבועות דיווחנו לכם כאן ש- Bruce Springsteen נאלץ להפסיק את סיבוב ההופעות שלו לאחר שהתגלה שהוא סובל מכיב קיבה חמור שמחייב טיפול וכי הוא ביטל את כל ההופעות שתוכננו לחודש ספטמבר בהמלצת רופאיו. השבוע כבר פורסם שמדובר במחלת מעיים חריפה וכי כל הופעותיו יידחו לשנת 2024.

 

זוכרים שבחודש פברואר סיפרנו לכם על המופע "Black Sabbath - The Ballet" ??? אז השבוע זה קרה. מופע הבכורה נערך בברמינגהאם, עיר הולדתם של חברי הלהקה, יחד עם Tony Iommi על הבמה. כזכור, מדובר במופע בלט באורך מלא, 3 מערכות שכולל 8 הרצועות של "Black Sabbath" בליווי מוזיקה מתוזמרת מחדש עבור הסימפוניה המלכותית לבלט. איומי ציין שהוא חושש שלא יוכל ליטול חלק בכל הופעה שתיערך בסיבוב.

 

מזל טוב ל- Joe Lynn Turner שחגג רק בחודש שעבר יומהולדת 72, לרגל הולדת הבן מתיאו. לין טרנר פרסם השבוע תמונה שלו ושל אשתו לרגל 12 שנות נישואים יחד עם התינוק הטרי וציין:

"ביום המיוחד הזה, של יום הנישואין ה-12 שלנו, אין דבר קדוש ומקשר יותר ביני לבין אשתי, כמו המלאך היפה הזה, הבן שלנו, שקראנו לו מתאו (שפירושו מתנה מאלוהים)..."

 

להקת "Dying Wish" מוציאה סינגל וקליפ נוסף ועצבני בשם "Path To Your Grave", מתוך אלבומם המצופה "Symptoms Of Survival" שאמור לצאת ב- 3 לנובמבר. הזמרת Emma Boster מציינת כי השיר נכתב כהמשך לשיר "Fragments of a Bitter Memory" שיצא בשנת 2021 ונכתב על מערכת היחסים שלה עם אביה החורג, שהיה מניפולטיבי, שולט ופוגעני כלפיה. "ההתעללות הזו הביאה להרבה הרגלים ודפוסים לא בריאים בחיי שמהם נאבקתי להמשיך הלאה" ציינה הזמרת. שני השירים מסתיימים עם אותן 7 מילים "I would bury you if I could".

 

הזמר האגדי Paul Rodgers שיתף השבוע שבמהלך 7 השנים האחרונות הוא לקה בלא פחות מ- 13 אירועי שבץ מוחי, שניים מהם מהותיים (אחד ב-2016 ואחר ב-2019) והיתר קלים. האירועים גרמו לפגיעה בדיבור שלו. רוג'רס עבר ,הליך החלמה ארוך אשר אפשר לו לחזור ולשיר וגם שחרר השבוע את אלבום הסולו הראשון שלו מזה שני עשורים "Midnight Rose".


להאזנה לאלבום: Spotify

 

אירועי השבוע בשיתוף Rocking Israel


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page