top of page

Deftones - Diamond Eyes

פינה בקטנה...


זהו האלבום "Diamond Eyes" הוא האלבום השישי של ה- "Deftones" שיצא ב-4 למאי 2010.


סיפורו של בסיסט...


לאחר יציאת האלבום החמישי "Saturday Night Wrist" הלהקה הייתה עייפה מצורת העבודה על האלבום כשה-Pro Tools היוו אתגר גדול ורצו מיד להתחיל לעבוד על האלבום הבא ללא התלות בתוכנה המפורסמת.


שנה לאחר מכן, ב-2008 הקליטה הלהקה אלבום עם המפיק Terry Date בשם "Eros" והתכוונה להוציא אותו ב-2009. אך בנובמבר 2008 עבר Chi Cheng, הבסיסט תאונת דרכים קשה שפצעה אותו קשה והשאירה אותו במצב של קומה, כתוצאה מכך הלהקה החליטה להקפיא את יציאת האלבום.


כשאי ודאות מרחפת מעל עתידה של הלהקה היא צרפה את Sergio Vega, חבר קרוב של הלהקה שהחליף מדי פעם את צ'אנג בסיבוב ההופעות ב-1999, על מנת לעמוד בהתחייבויותיה להופעות שסגרה מראש. כשמצבו של צ'אנג לא ידוע ופירוק הלהקה עומד על הפרק, החליטו חברי הלהקה לעשות סיבוב של 180 מעלות ולהמשיך קדימה.


(Photo: Frank Maddocks)


הם החליטו שהם משנים את כיוון האלבום הבא ובמקום לקחת את האלבום שכבר הוקלט והיה מורכב מאגרסיות, עצבים והתרסות הם החליטו שהם מקליטים אלבום חדש עם גישה אופטימית. אלבום שישקף את האווירה והרגשות שהם חווים באותה תקופה כאנשים וכיוצרים. החוויה שעברו חיזקה אותם כקבוצה והעניקה להם השראה ואנרגיות חזקות.


הם חברו למפיק Nick Raskulinecz ותוך חודשיים הקליטו את האלבום "Diamond Eyes" ללא שימוש בתוכנה "הזדונית" Pro Tools. מי שקרא סיקורים שלנו בעבר יודע שהיו לא מעט להקות שעשו זאת בעת החדשה, אבל זה דורש הרבה מאוד אימון וחזרות כי יש הרבה פחות הזדמנויות לתקן וכך היה גם כאן.



האלבום זכה להצלחה מסחרית, הגיע לראש טבלת הבילבורד 200, כבש מצעדים נוספים ברחבי העולם והפך לאחד האלבומים המצליחים של הלהקה. ארבעה סינגלים יצאו מהאלבום: "Diamond Eyes", "Rocket Skates", "Sextape"

ו-"You've Seen the Butcher".


להאזנה לאלבום ב- Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page