top of page

Gary Moore - How Blue Can You Get

ב- 30 לאפריל 2021, במלאת 10 שנים למותו של Gary Moore, בחרה משפחתו בוחרת לציין את המאורע עם אלבום חדש בשם "How Blue Can You Get".



האלבום כולל 8 שירים שלא פורסמו קודם לכן ורואים כאן אור לראשונה.


המוזיקאי והזמר-יוצר הצפון אירי האייקוני, השאיר אחריו קטלוג אדיר של מוזיקה מקריירת הסולו המוערכת שלו, "Thin Lizzy", "Skid Row", "Colosseum II" ועוד שיתופי פעולה רבים.


במלאות עשר שנים למותו הטראגי, נכנסה משפחתו לתוך הארכיונים של הגיטריסט האגדי ומצאו שם כמה שירים שטרם נשמעו ולא פורסמו ובנוסף גרסאות כיסוי של שירים מוכרים.


4 מתוך שמונת השירים הם שירים מקוריים חדשים, כמו הבלדה "In My Dreams" והרצועה המלנכולית "Looking at Your Picture" ושיר הסיום השובר של האלבום "Living With The Blues".


בנוסף אנחנו מקבלים 4 גרסאות כיסוי לשירים של אומני בלוז: האלבום מתחיל בשאגה עם "I'm Tore Down" של Freddie King בהופעה חיה של מור, לפני שהוא גולש לשיר "Steppin 'Out" של Memphis Slim. גרסאות כיסוי נוספות הן השיר "Done Somebody Wrong" של Elmore James וכמובן שיר הנושא בן שבע הדקות "How Blue Can You Get", במקור על ידי B.B. King משנת 1964.


האלבום גם כולל גם גרסה אלטרנטיבית של "Love Can Make A Fool Of You" הלקוח מהגירסה המורחבת של האלבום "Corridors of Power".


רשימת השירים:

1. I'm Tore Down

2. Steppin' Out

3. In My Dreams

4. How Blue Can You Get

5. Looking At Your Picture

6. Love Can Make A Fool Of You

7. Done Somebody Wrong

8. Living With The Blues


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page