top of page

Limp Bizkit - Gold Cobra

האלבום "Gold Cobra" החמישי של "Limp Bizkit" שוחרר ב-28 ליוני 2011 !

זה אלבומה החמישי של הלהקה שהגיע אחרי 8 שנים של הפסקה (נכון אנחנו יודעים שבדרך היו EP ולפחות שני אוספים אבל אנחנו אנשים של אלבומים), והראשון מאז "Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water" עם כל חברי ההרכב המקורי.

בשנת 2001 Wes Borland עזב את הלהקה והגיטריסט Mike Smith מלהקת "Snot" מגויס בכדי להקליט את האלבום "Results May Vary" שיצא בשנת 2003. ואז... Wes Borland חזר... ו- Fred Durst היה מיליונר משועמם, אז הם החליטו להוציא אלבום. החברה האלה החליטו שהם מתפוצצים ומוציאים את כל מה שיש להם על האלבום הזה, הגיטרות המכסחות של ווס, המילים ה"עמוקות" והחותכות של פרד, הבומים של אוטו (לא המגזין), הבס של סם והשריטות של התקליטן ה"קטלני", כולם מגיעים לתת בראש, להעיף לכם את הסכך ולפרק לכם את הצורה!! (אנחנו יודעים שלא מדברים ככה היום אבל אנחנו מבוגרים).

כפי שהזכרנו מספר פעמים בתוכניות שלנו, למרות היותו בחור אינטיליגנט ויוצר מוכשר, לרוב הכתיבה של פרד שיטחית והטקסטים שלו הם אוסף של מילים מגובבות, ללא כל תכלית. נכון, לעיתים יש עומק ולעיתים יש אפילו מסרים, אך לרוב הם שם כדי להביע את "הערכתו" של פרד לאדם מסוים או בכדי לתאר יחסי "אהבה" בין אנשים או יותר נכון מינים.

בואו נשים דברים על השולחן, המוסיקה של "Limp Bizkit" היא לא מוסיקה להירהורים, מחשבות עמוקות או רגשות והארות (למרות שפה ושם היו יציאות). המוסיקה שלהם היא בעיקר לתת בראש, לגרום לך להתעצבן, להוציא אגרסיות ואפילו לאבד את העשתונות. להתפרק ככל שאפשר לצלילי המטאל והראפ ושאף אחד לא יגיד לך מה לעשות. לכן הרשינו לעצמנו "להחליק" לפרד על מחסום הכתיבה שלו והתמקדנו בעיקר במוזיקה.

ואכן, גם הפעם, אחרי 8 שנים של הפסקה הם ללא ספק מספקים את הסחורה, נותנים לנו אלבום מאוד חזק שמזכיר את האלבום הראשון שלהם, ומוציאים את כל האגרסיות בריפים, בסקראצ'ים, בתכנותים ובסימפולים. זה נשמע כאילו הם חזרו לתקופת הנעורים שלהם ומתעלמים לחלוטין מכך שכבר יותר מ- 20 שנה חלפו מאז.

(Photo: Ryan Burchfield)


ובאשר לטקסטים, אל תצפו גם הפעם לשיפור מהותי. פרד כנראה בטוח שהוא נער מתבגר שמוציא את כל תסכולו וזעמו דרך המילים על כל מי שיוצר איתו אינטראקציה. הוא זועם וכועס על ה- "”Autotunage", הוא יורד על ה- “Douche Bags” בבברלי הילס "90.2.10", הוא שולח את המאזינים "למצוא חיים" ב- “Get A Life” ומדרבן אותם לקנות “Shotgun” כדי להיות מוכנים ל-“Shark Attack”. לבסוף הוא מבהיר לך חד-משמעית שאם אתה לא רוצה לצאת “Loser”, אז פשוט תעזוב הכל ותתרחק עם “Walking Away”, כי אחרת הוא יבוא, כן ה- “Gold Cobra” יבוא ויכיש אותך. אז “Why Try” ?? פשוט תתמסר לזעם, לעוצמה, לפורקן ולאגרסיות ותוציא את ה- “Killer In You” !


עכשיו כשהבנתם את הקישור בין השירים אתם מוזמנים להאזין לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page