top of page

Maria Brink

היא כריזמתית, היא מרשימה, המוסיקה שלה דרמטית לא פחות מהנוכחות הבימתית שלה והיא אחת הנשים הבולטות בעולם המטאל, Maria Brink חוגגת היום יום הולדת !!

(Photo: Jeremy Saffer)


1. היא נולדה במדינת ניו יורק ב- 17 לדצמבר 1977. עוד כשהייתה ילדה קטנה אביה עזב את הבית והיא הייתה צריכה לדאוג גם לאמא שלה שהייתה מכורה לסמים.


2. בגיל 14 בלבד היא ילדה את בנה הבכור, מריה סיפרה שזה האור שהציל את החייה. היא הייתה בתקופה מאוד קשה עם אמא שלה ובכלל בחיים והבן שלה העניק לה את הסיבה לחיות ולמצוא את הדרך הנכונה בחיים.


3. מאז שהייתה נערה, החלום שלה היה להקים להקה ובגיל 25 היא עברה ללוס אנג'לס על מנת לחפש את הלהקה שלה.


4. שנתיים לאחר מכן היא פגשה את הגיטריסט Chris Howorth ובשנת 2005 הם הקימו את להקת "In This Moment" כשהם מצרפים אליהם נגנים נוספים.


(Photo: Jeremy Saffer)


5. השניים החלו לעבוד יחד, ליצור ולכתוב שירים. הם פרסמו אותם ב- "MySpace" והחלו לקבל חשיפה שעם הזמן הלכה וגדלה.


6. הבסיסט Rob "Blasko" Nicholson המוכר בין היתר מההרכב של Ozzy Osbourne זיהה את הפוטינציאל שלהם והחליט לקחת אותם תחת חסותו. עם הפופולריות הגדלה ב-"MySpace" חברות התקליטים החלו לשים לב ללהקה שזמן קצר לאחר מכן הוחתמה ע"י הלייבל "Century Media Records".


7. בשנת 2007 יצא אלבום הבכורה של הלהקה בשם "Beautiful Tragedy". האלבום היה בעל סגנון כבד, עם קולה החזק והמחוספס של מריה השואגת, לצד הגיטרות הכבדות. האלבום זכה להצלחה יפה במיוחד לאחר שתחנת רדיו בשם "Hard Attack" השמיעה באופן תדיר מספר רב של שירים מהאלבום.


8. לאחר יציאת האלבום זכתה הלהקה להופיע במספר פסטיבלים גדולים ולהוות מופע פותח לאומנים ולהקות כמו Megadeth", Rob Zombie, Ozzy Osbourne" ועוד.


9. בשנת 2008 יצא אלבומה השני של הלהקה, בשם "The Dream". האלבום זכה להצלחה יותר גדולה מהאלבום הראשון ואף הכניס את ההרכב למצעד הבילבורד 200. הפעם האלבום היה כבד פחות ומריה עשתה בקול שלה פחות שימוש בשאגות אלא בשירה נקייה.


10. לאחר יציאת האלבום יצאה הלהקה בפעם הראשונה לסיבוב הופעות עצמאי בשם "A Winter to Remember Tour" כשמופע החימום שלהם כלל את הלהקות "In Fear and Faith", "Agraceful" ו- "Motionless in White".


11. בשנת 2010 יצא אלבומה השלישי של הלהקה "A Star-Crossed Wasteland" שעל פי המגזין "AP" היה לאחד האלבומים המצופים ביותר לשנה זו. האלבום זכה להצלחה גדולה וקיבל ביקורות מהללות מכל המבקרים כשבנוסף הוא מעניק ללהקה את המקום ה-40 בבילבורד 200.


12. שנתיים לאחר מכן יצא אלבומה הרביעי של הלהקה בשם "Blood". האלבום כמו גם ההרכב זכה לשינוי משמעותי בכיוון המוזיקלי של הלהקה, כשהיא מחליפה כמעט את כל חברי הלהקה ומתנסה באלמנטים אלקטרוניים חזקים יותר מהמטאלקור המסורתי. גם האלבום הזה המשיך את הנסיקה של הלהקה אל על והכניס אותה למקום ה- 15 בבילבורד 200.


13. אך כל זה היה רק חימום לאלבום החמישי, הגדול, החזק והמצליח ביותר של הלהקה "Black Widow" שיצא בשנת 2014. הלהקה שהרגישה שמצאה את הייחוד המוסיקלי שלה באלבום הקודם, עלתה מדרגה וחיזקה את הצדדים המייחדים אותה באלבום הזה. למרות שמריה כותבת את כל הטקסטים וכריס את המוסיקה, את היצירה עצמה הם עשו באופן משותף יחד עם שאר חברי הלהקה. האלבום זכה להצלחה מסחררת וכבש את המקום השמיני במצעד הבילבורד 200.


14. מריה החליטה לשנות את סגנון ההופעה של הלהקה והפכה אותה להצגה תאטרלית, עם תפאורה, אביזרים, רקדניות ואפקטים. המטרה שלה היא להפיח חיים בשירים, כדי שהקהל יקבל חוויה מלאה עם הטקסטים והמוסיקה.


(Photo: Jeremy Saffer)


15. בשנת 2017 יצא אלבומה השישי של הלהקה "Ritual". זהו אלבום הקונספט שנוצר סביב אירועי "Salem witch trials" משנת 1692, בו רדפו והוציאו להורג נשים וגברים שעסקו בקסמים והוכרזו כמכשפים. האלבום הרבה יותר דרמטי מאלבומיה הקודמים של הלהקה ומרגיש אפילו כחלק מפסקול של סרט. אגב, הוא הגיע למקום ה- 23 בבילבורד 200.


16. במרץ 2020 יצא אלבומה השביעי של הלהקה "Mother". האלבום ממשיך את הקו הדרמטי והאלקטרוני של האלבום הקודם אך הפעם זכה לביקורות מעורבות.


17. באוקטובר 2023 יצא אלבומה השמיני של הלהקה "GODMODE". מהאלבום יצאו ארבעה סינגלים כשהבולט בהם הוא הקאבר לשיר "Army of Me" של המוזיקאית "Bjork".



18. מריה שיתפה פעולה עם אמנים שונים ומגוונים בעולם המוסיקה כמו "Halestorm", "Papa Roach", "Five Finger "Death Punch", "POD ועוד...


19. מריה היא גם אמנית, ציירת, שמלבד עיצוב התפאורה בהופעות היא גם יוצרת תערוכות.


20. היא נחשבת לאחת הנשים היפות בסצנת המטאל ולאור כך זכתה מספר פעמים בפרסים ותארי יופי שונים בעולם המוסיקה.


להאזנה לאלבום "GODMODE" של הלהקה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!
"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page