top of page

Papa Roach - Crooked Teeth

פינה בקטנה...


האלבום התשיעי של "Papa Roach" מציג את היכולת של הלהקה להתפתח ולהישאר רלוונטית בסצנת

מוזיקת הרוק. האלבום, שיצא ב-2017, משמש עדות להמשך האנרגיה והעוצמה הגולמית שלהם. האלבום יוצר איזון בין ריפים קליטים ומלודיים לסאונד כבד יותר, מה שהופך אותו לידידותי לרדיו אך גם מעניין למעריצים ותיקים.


כבר מההתחלה, "Crooked Teeth" שובה את המאזינים בשירים האגרסיבים והקליטים. שיר הנושא את שם האלבום, "Crooked Teeth", נותן את הטון עם ריפי הגיטרה הכבדים שלו והשירה החריפה של ג'ייקובי שאדיקס. הלהקה מצליחה לאזן בין מלודיה לכבדות.


אחד הקטעים הבולטים באלבום הוא "Help", שהפך ללהיט מיידי. הפזמון ההמנוני והמילים המרגשות שלו הופכים אותו לשיר שניתן להתחבר אליו. Papa Roach ממשיכים לחקור טריטוריות מוזיקליות שונות באלבום הזה, ומשלבים אלמנטים של מוזיקה אלקטרונית בצלילי הרוק המוכרים שלהם. שירים כמו "Born for Greatness" ו-"Periscope" (בהשתתפות Skylar Grey) מדגימים את נכונותה של הלהקה להתנסות תוך שמירה על ה-DNA הייחודי שלה.



בעוד ש-"Crooked Teeth" הוא בעיקר אלבום עתיר אנרגיה, Papa Roach מתעמקת גם בנושאים מופנמים ואישיים. "American Dreams" עוסק בנושאים פוליטיים וחברתיים, ומציע פרשנות מעוררת מחשבה על מצב האומה. באופן דומה, "None of the Above" מתייחס לתחושות של ניכור וחיפוש זהות, ומציג את היכולת של הלהקה להתחבר לקהל שלהם ברמה עמוקה יותר מסתם ריפים קליטים.



בסך הכל, האלבום מציג את התשוקה המתמשכת של הלהקה לאומנות שלה. זה אלבום שמספק שילוב של המנוני רוק קשים ובלדות מופנמות, ומאפשר ללהקה לחקור את הגבולות המוזיקליים שלה מבלי לאבד את הזהות המרכזית שלה. עם הווים המדבקים שלו, המילים העוצמתיות והביצועים האנרגטיים שלו, האלבום הזה מוכיח ש-Papa Roach היא עדיין כוח שצריך להתחשב בו בנוף מוזיקת הרוק.


לסיכום, "Crooked Teeth" הוא אלבום מרגש ומעוגל שמציג את היכולת של הלהקה להתפתח תוך שמירה נאמנה לשורשים שלהם. מעריצי הלהקה יעריכו את הצליל הדינמי של האלבום, העומק הרגשי והאנרגיה המדבקת.


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page