top of page

Tomahawk – Tonic Immobility

ריליס לשישי #85


אלבום חדש מזה 7 שנים יצא היום 26/3/2021 להרכב הסופרגרופ המיוחד Tomahawk שמאגד בתוכות את Mike Patton, Duane Denison, John Stanier ו-Trevor Dunn.



כהקדמה קטנה, נשאל אתכם, איך אתם אוהבים לנגן אלבום? לפי סדר השירים מההתחלה לסוף או באופן אקראי?


כי הפעם אתם תהיו חייבים לנגן את האלבום הזה באופן אקראי, כי ככה הוא, הוא אקראי. כצפוי מההרכב, גם האלבום הזה הוא טיול קופצני ללא הדרכה בעולם המוסיקה. קופץ מז'אנר לז'אנר, מדינמיקה אחת לאחרת ופשוט משתולל ללא גבולות. זה בדיוק מה שהחברה הללו מחפשים, לצאת מגבולות הרכבי האם שלהם: Faith No More, Helmet ו-The Jesus Lizard. להשתולל כאילו ההורים לא בבית !!



פרט מעניין הוא שמו של האלבום, Tonic Immobility, הוא מושג המתאר את מצב ה"פני מת" של חיות בטבע. אנחנו מתארים שראיתם לא פעם חיפושית זבל קופאת במקום ומעמידה פני מתה. ישנם גם כרישים שכשהופכים אותם על גבם הם נכנסים למצב של קפיאה. חיות אחרות נכנסות למצב הזה גם לפני זיווג או במהלכו. יש סיכוי מאוד גדול שתיכנסו למצב של Tonic Immobility במהלך האזנה לאלבום.



האלבום מורכב מ-12 קטעים ו-40 דקות של אקלקטיות מוסיקלית. רק מייק וחבריו יכולים לפתוח אלבום עם שיר בשם SHHH!. אז לא משנה איך אתם אוהבים להאזין לאלבומים שלכם, הפעם אנחנו ממליצים על ניגון אקראי. רק מתוך ההרגשה שאין לאלבום הזה התחלה או סוף, אין חיבור בין השירים וגם אין זרימה בין הדינמיקות השונות. ככה שאם תנגנו אותו אקראית, בתפיסה שלכם כבר תהיו מוכנים להיות מופתעים וככה עדיף, תהיו מוכנים להיות מופתעים !!



1. SHHH!

2. Valentine Shine

3. Predators And Scavengers

4. Doomsday Fatigue 5. Business Casual

6. Tattoo Zero 7. Fatback 8. Howlie

9. Eureka 10. Sidewinder 11. Recoil



אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - תוכנית רוק, ראש בראש, ימי ראשון בשעה 11:00


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page