top of page

Unleash the Archers – Apex

כתב: Noam Asulin


תאריך הוצאה – 2.6.2017

חברת תקליטים – Naplam Records


את להקת "Unleash the Archers" הכרתי בסוף 2017 כמה חודשים לאחר יציאת אלבומם החדש והרביעי "Apex" . לפני שניגש לאלבום קצת רקע על הלהקה.


הלהקה מגיעה מוונקובר שבקנדה, מנגנת פאוור מטאל וכוללת את Brittney Slayes (קולות), Scott Buchanan (תופים), Grant Truesdell (גיטרות וקולות לא נקיים), Andrew Kingsley (גיטרות), Nick Miller (בס). הלהקה הוקמה בשנת 2007 ועד כה הוציאה חמישה אלבומים.


האלבום "Apex" הוא אלבומה הרביעי של הלהקה והוא מהווה נקודת מפנה בקריירה שלה, שכן האלבום הזה זכה בהפקה טובה לעומת האלבומים הקודמים וזאת עקב החתימה בחברת תקליטים מוכרת.


מדובר באלבום קונספט שמספר את סיפורו של בן אלמוות ,בן 1000 שנים. הוא קולל והוטל עליו להישמע להוראות מי שמעיר אותו. בקטע הפתיחה ("Awakening") דמות בשם "The Matriarch" מעירה אותו ודורשת ממנו למצוא ולהביא אליה את ארבעת בניה בחיים. היא מתכננת להקריב את בניה ליישות גדולה ממנה, בכדי לקבל חיי אלמוות בעצמה. היא גם מבטיחה לבן האלמוות לשחרר אותו לחופשי במידה ויביא לה את בניה בזמן. כל החלק הזה של הסיפור מתפרש על ארבעת השירים הראשונים. בארבעת השירים הבאים בן האלמוות מחפש ומוצא את בניה של Matriarch. ברצועה החמישית "The Coward’s Way" נמצא בנה הפוליטיקאי, ב – "Falls Walls" נמצא בנה מנהיג כת ואחד נוסף בשיר "10,000 Against One". שלושתם די בזויים ולכן בן האלמוות לא מראה אכפתיות כלשהי כלפיהם. הבן הרביעי ("Earth and Ashes") הוא אדם טוב לב שרוצה לחיות עם משפחתו והוא מתיידד עם בן האלמוות, אך כשמגיע הזמן להחזיר אותו לאמו גם עליו לא חס בן האלמוות. ברצועה התשיעית "Call Me Immortal" ה- Matriarch מקבלת את מבוקשה אבל לא עומדת במילתה ומורה לבן האלמוות לחזור לישון עד אשר מישהו יזדקק לו. ברצועה האחרונה הוא חוזר לישון בהר ממנו הגיע "Apex".


מעניין שהגרסה היפנית של האלבום כוללת גרת כיסוי לשיר "Queen of the Reich" של להקת "Queensrÿche".


השירים באלבום הזה, רובם ככולם, מאוד מלודיים ועם מאפייני ספיד ופאוור מטאל מובהקים. על אף שמדובר באלבום של שעה עם שירים ארוכים שמגיעים גם ל- 8 דקות, זה תענוג צרוף להאזין לו ברצף. הסולואים מדהימים בעיניי ואני מחשיב את האלבום הזה כאחד מאלבומי הפאוור הטובים בכל הזמנים. Brittney פשוט מביאה את כל מה שיש לה באלבום הזה ומוציאה מהגרון קול שקשה להאמין שיוצא ממנה. ההפקה מהוקצעת ומוכיחה שהיא יכולה להקפיץ את האלבום בכמה רמות.


להאזנה: Spotify, Apple Music, Deezer


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page