top of page

חדשות השבוע 01.10.23

להקת "All Time Low" מוציאה סינגל חדש בשיתוף פעולה עם Avril Lavigne, זהו סינגל עצמאי שיוצא לאחר שבמרץ השנה הלהקה הוציאה את אלבומה התשיעי "Tell Me I'm Alive".

 

ולהקת "Blink-182" ממשיכה עם זרם הסינגלים קראת האלבום שבדרך...

וכמו תמיד, למרות הגיל הנוכחי הם שומרים על ההומור והתכנים שאפיינו אותם בתחילת הדרך כשהם היו טיפשעשרה...

 

המוזיקאית והגיטריסטית המחוננת Sophie Lloyd מוציאה סינגל חדש בו משתתפת האחת והיחידה Lzzy Hale. סופי הוציאה בחודשים האחרונים מספר סינגלים לקראת אלבום הבכורה שלה שבדרך. באלבום מתארחים זמרים וגיטריסטים מטורפים וזהו אלבום הבכורה של סופי שכולו מורכב מחומרים מקוריים שהיא כתבה.

להאזנה: Spotify

 

להקת "Of Mice & Men" מוציאה היום את אלבומה השמיני "Tether". האלבום יוצא תחת הלייבל העצמאי SharpTone Records, לאחר שהלהקה נפרדה מהלייבל הגדול Rise Records בו הייתה חתומה בשנים האחרונות. האלבום כולו נכתב, הופק והוקלט ע"י הלהקה ויש לנו הרגשה שהוא קצת יותר "רך" מהאלבומים האחרונים שלה.

להאזנה: Spotify

 

גיטריסט להקת "Yes" לשעבר Trevor Rabin מוציא אלבום סולו חדש, הראשון שלו מזה 34 שנה! הפעם האחרונה שטרבור רבין הוציא תקליט סולו בו הוא גם שר הייתה עוד בשנת 1989 כשעדיין היה חבר בלהקת הרוק המתקדם "Yes". לאחר שעזב את הלהקה, לאחר אלבומה "Talk" משנת 1994, הוא החל בקריירה שנייה בכתיבת פסי קול של סרטים הוליוודיים כמו "Con Air", "National Treasure" ו- "Remember the Titans" - תחום שבו עסק כמעט בשלושת העשורים הבאים. עם זאת, הוא סיפר שהרעיון של הקלטת אלבום רוק חדש מעולם לא עזב אותו באמת.


להאזנה: Spotify

 

אנחנו לא מאמינים שזה הופך לאייטם חדשותי כאן במדור, אבל אנחנו חוששים שזה בלתי נמנע. Roger Waters מוציא היום את האלבום "The Dark Side Of The Moon Redux" - גרסתו ההזויה לאלבום המופת "The Dark Side Of The Moon" שחוגג השנה 50 שנה ליציאתו.


להאזנה (לא ממש חייבים): Spotify

 

ואם כבר הזכרנו את Roger Waters אז חברו ללהקה לשעבר David Gilmour שיתף בחשבון הטוויטר שלו סרט קצר של "Campaign Against Antisemitism" שנועד להוכיח שווטרס הינו אנטישמי. בציוץ המקורי נכתב כך:

“Dirty kyke”

“Jew food”

“Fucking Jew”

Is Roger Waters antisemitic?

Watch The Dark Side of Roger Waters now and decide for yourself.

 

יש לנו הרגשה שאין לנו פוסט אחד של "חדשות השבוע במוזיקה" ללא אייטם על "Metallica".

והפעם הלהקה מודיעה כי היא מתכוונת להוציא על גבי תקליטים צבעוניים את חמשת אלבומיה הראשונים, ללא ספק פריט חובה לחובבי הפטיפון ולחובבי מטאליקה. האלבומים ייצאו במהלך החודשים נובמבר עד מאי.

 

הצרחנית הצעירה בת ה-12 "Harper" שוב עושה גלים ברשת עם היכולות הווקאליות שלה והפעם היא מוציאה וידאו קליפ בו היא מבצעת קאבר לשיר של "Bring Me The Horizon", השיר "Chelsea Smile" מתוך האלבום "Suicide Season" שיצא ב-2008.

 

לוח הופעות בשיתוף Rocking Israel

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page