top of page

חדשות השבוע במוזיקה 02.07.23


 

להקת "Scalar" מוציאה סינגל וקליפ חדש מטורף ומדהים!!

שיר חדש שלפי דברי הלהקה מאוד מייצג את המהות של הלהקה, שילוב בין תוקפנות ורוך, פשטות ומורכבות, תקווה ופחד ולכל הדבר המופלא הזה מצטרף אורח אהוב עלינו ועל הלהקה במיוחד רן ירושלמי מלהקת "Wlakways".

אנחנו מצפים ומחכים לעוד דברים שתוציא הלהקה!!!

 

להקת "Nothing But Thieves" מוציאה את האלבום הרביעי שלה "Dead Club City"!!

כמה חיכינו (באופן אישי) ללהקה הכל כך אהובה עלינו שתוציא את האלבום הרביעי שלה אחרי שב-2020 יצא האלבום השלישי "Moral Panic". כמו שסיפרנו לכם כשיצא הסינג הראשון, זהו אלבום קונספט שלווה בקמפיין מדיה חדש ומכניס את המאזין ל-Dead Club City. זהו אלבום שלוקח את סגנון הרוק המחוספס והפופי, משלב אותום עם אלמנטים אלקטרונים משנות ה-80 וכמובן חתימת קולו של הסולן Conor Mason.

להאזנה: Spotify

 

ייאללה בלאגן... נינט "קמה לרקוד"... עם אלבום חדש ושישי במספר שלה והרביעי בשפה העברית בשם "קמתי לרקוד". האלבום כולל שיתופי פעולה עם שלום חנוך, דודו טסה, טונה, אסף אמדורסקי, גלעד כהנא, "גארדן סיטי מובמנט" ועוד... ונינט מספרת שהוא האלבום הכי שמח שלה.

"צללתי עמוק פנימה לתחושה המאפשרת לי לשמוח מבלי להרגיש אשמה. רציתי שזה יהיה אלבום שאפשר לשים ברכב בדרך לים או בדרך למסיבה ולאפשר לכל השומע אותו פשוט לשמוח ולצעוק ולהוציא ולצחוק. יש בו גם צלילות כמובן, כי הרי איך נדע מהו גובה אם לא נבין מהו עומק. אפשר לומר שזה האלבום הכי שמח שלי. כיף כשכיף".


להאזנה: Spotify

 

מתרגשים לשתף שלהקת "Hotbox" חתמה עם חברת TKO Booking האמריקאית, אחת מסוכנויות הבוקינג הגדולות מארה"ב, שעובדת עם מספר רב של אמנים גדולים, שחלקם גם השפיעו על חברי הלהקה. הלהקה ממשיכה לפרק הבא שלה כשהיא עוברת באוגוסט הקרוב לארה"ב ואנחנו מאחלים לחבורה המטורפת והמוכשרת הזו את כל ההצלחה שבעולם!! חודשיים לפני הרילוקיישן שלהם הם מקיימים הופעה אחרונה בישראל לשנה.

 

להקת "Bring Me The Horizon" ממשיכה את רצף ששיתופי הפעולה שלה, והפעם אלה "Corps" !!


 

תפתחו יומנים, "רייבן מיוזיק" מביאים את ענקית המטאל מגרמניה "Blind Guardian" להופעה ברידינג תל אביב ומאתיים הכרטיסים הראשונים למופע נמכרים במבצע כאן. "Blind Guardian" הוקמה בשנת 1985 בעיר קרפלד שבמערב גרמניה. בשנת 1988 יצא אלבומה המלא הראשון של הלהקה "Battalons of Fear" ומאז הוציאה הלהקה 12 אלבומי אולפן האחרון שבהם "The God Machine" שיצא בשנה שעברה. "Blind Guardian" ביקרה לראשונה בישראל בשנת 2017 ובסיבוב ההופעות הנוכחי הלהקה שמחממת אותה בהופעות באירופה היא לא אחרת מאשר להקת "Scardust" הישראלית.

 

הגיטריסט George Tickner שהיה גיטריסט הקצב של "Journey" ובין מקימיה הלך לעולמו והוא בן 76. טיקנר שהובא על ידי מנהלה Herbie Herbert, שיחק תפקיד חשוב בשלושת אלבומיה הראשונים לפני שעזב ללמוד את הדוקטורט שלו בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת סטנפורד. הוא היה שותף לכתיבת שלושה מתוך שבעת השירים מאלבום הבכורה של" Journey" משנת 1975, כולל שיר הפתיחה המעולה "Of a Lifetime". הקלידן גרג רולי שהקים יחד עם טיקנר והגיטריסט Neal Schon את הלהקה ציין בעבר שטיקנר הביא עימו גישה שונה על הגיטרה "הוא בא עם אקורדים שמעולם לא שמעתי, היו לו ידיים ענקיות, והוא היה מבטל את כוונון המיתרים שלו וממציא את הצלילים האלה שאף אחד אחר לא יכול היה"...

 

כמידי שנה ביום הולדתו שחל היום מעביר Ringo Starr מסר של "שלום ואהבה" ומבקש מהמעריצים להצטרף אליו לחגיגת שלום ואהבה בדיוק בשעת הצהריים. אז תקראו את הסיקור עליו ותצטרפו...

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page