top of page

חדשות השבוע במוזיקה 17.09.23

להקת "Blink-182" מוציאה לא שיר אחד אלא שני שירים חדשים מתוך האלבום שבדרך...

האלבום התשיעי של הלהקה והראשון מאז 2011 בהרכב המקורי ייצא ב-20 באוקטובר וייקרא "One More Time…"

אז הנה שיר הנושא של האלבום ושיר נוסף...



 

להקת "Staind" מוציאה את אלבומה השמיני "Confessions of the Fallen" - הראשון מזה 12 שנה!!!!


להאזנה: Spotify

 

להקת "Brutus" הבלגית בה התאהבנו בעקבות פסטיבל "Rock Am Ring" מוציאה סינגל חדש שהוקלט במהלך העבודה על האלבום "Unison Life" - אלבומה השלישי שיצא בשנת 2022.

 

להקת "In This Moment" משחררת סינגל שני מתוך האלבום החדש השמיני של הלהקה - "Godmode" שאמור לצאת ב-27 באוקטובר. הפעם מדובר בגרסת כיסוי לשיר "Army Of Me" של Björk. הזמרת Maria Brink שיתפה מדוע החליטה לבצע קאבר לשיר המצוין של ביורק ואמרה: "הייתי נערה כשהכרתי לראשונה את ביורק. הייתי מהופנטת ממנה. יש לה אנרגיה ממש מעוררת השראה... פשוט כל כך חדשנית ופורצת דרך ומעוררת השראה וקסומה".

 

להקת "Sinnery" מכריזה על הופעת השקה חגיגית לכבוד ה-EP החדש שלהם עם אורחים מיוחדים מאוד בהופעה מושקעת ומפוצצת, ובין 100 הרוכשים הראשונים יוגרלו גם 5 זוגות Vans חדשות מהקופסה.

שריינו לכם את התאריך מעכשיו: 11.11 במועדון הגגארין עם חימום משובח של "Stained with Silver".

 

אחרי 20 שנה להקת "Nail Within" הישראלית חוזרת עם אלבום חדש בשם "Sound Of Demise" שיוצא ב-17 בנובמבר. בסינגל החדש הלהקה מארחת את Tom Angelripper מלהקת "Sodom".

 

להקת "Scardust" מוציאה סינגל חדש יחד עם חדשות מרעישות!!

הלהקה פותחת פרק חדש בחייה עם חתימה בלייבל המפורסם Frontiers Music srl בו חתומים להקות כמו "Boston", "Yes", "Whitesnake" ועוד...

על ההפקה Lahav Levi

 

עוד יבוא אישי מטורף מבית היוצר של Raven Music, להקת "Septicflesh" חוזרת לישראל להופעה ב-16 לדצמבר בגגרין בתל-אביב, עם מופע פותח מצד "On Thorns I Lay" מיוון ולהקת "DPS" המקומית שלנו.

 

סינגל נוסף חדש ממפלצת המטאל "Of Mice & Men" מתוך האלבום החדש 'Tether' שאמור לצאת ב-6 באוקטובר. הבסיסט/סולן Aaron Pauley אומר על השיר: "'אינדיגו עוסק בשאלה מדוע השמיים בחרו להיות כחולים' אם הייתה להם הבחירה להיות כל צבע אחר - "כחול" אומר גם עצוב". השיר הוא על לנחם אדם אהוב בזמן של אובדן בכך שתגיד לו שגם אתה מרגיש "עצוב (כחול)".

 

גם הלהקה "Pierce The Veil" משחררת קליפ לסינגל החדש והיפייפה בשם "12 Fractures", הלקוח מתוך האלבום האחרון שלה "The Jaws of Life", הראשון מזה שבע שנים.

 

וגם "Duran Duran" מוציאה סינגל נוסף חדש, מתוך האלבום ה- 16 של הלהקה "Danse Macabre" שיצא ב- 27 לאוקטובר. הפעם השיר כולל הופעת אורח של הגיטריסט לשעבר אנדי טיילור ושל Nile Rodgers כזכור מדובר באלבום הקונספט שהושפע ממופע Halloween שהלהקה ביצעה בלאס וגאס ב-31 באוקטובר 2022. כתוצאה מכך, הזמר סיימון לה בון הצהיר כי האלבום יהיה סוג של מסיבת Halloween מטורפת והגרוב המטורף של הסינגל החדש רק מוכיח זאת.

 

אירועי השבוע בשיתוף Rocking Israel

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page