top of page

חדשות השבוע במוזיקה 20.08.23

להקת המטאל הישראלית והעוצמתית "Sinnery" משחררת סינגל נוסף מתוך ה-EP שבדרך "Below The Summit" ואמור לצאת ב-29 בספטמבר, והפעם הסינגל אפילו יותר קשוח ואפל!!

את הוידאו יצר Danny Godunov

 

להקת המטאל הסימפוני ההולנדית "Within Temptation" מוציאה סינגל חדש בשם "Bleed Out". זהו שיר הנושא מתוך האלבום השמיני של הלהקה שאמור לצאת ב- 20 לאוקטובר. הסולנית Sharon den Adel ציינה שהמלחמה באוקראינה השפיעה רבות על חברי הלהקה והעניקה השראה ליצירת האלבום.

 

להקת הפרוג מטאל השוודית "Soen" מוציאה קליפ החדש לשיר "Violence", הלקוח מהאלבום מהאלבום הצפוי החדש השישי של הלהקה שייקרא "Memorial" ומתוכנן לצאת בספטמבר השנה. בהתייחסו לשיר החדש, הסולן Joel Ekelöf ציין: "אלימות נוגעת לנושא של כפייה, בין אם היא פיזית או נפשית. אלימות יכולה לפעמים להתבצע בדרכים שלא מאפשרות מקום לתגובה אבל עם הזמן יהרסו את הביטחון העצמי וההערכה העצמית שלך". המתופף Martin Lopez הוסיף, "זה שיר שונה עבורנו מבחינה מוזיקלית, הוא מאוד ישיר ומלא חושך וכעס".

 

להקת "Of Mice & Men" מוציאה סינגל שני "Castaway" מתוך האלבום השמיני שבדרך "Tether". האלבום אמור לצאת ב-6 באוקטובר והוא אחד האלבומים השאפתניים של הלהקה שרק הולכת ומקבלת מימדים יותר מפלצתיים בכל אלבום.

 

גם YUNGBLUD מוציא סינגל וקליפ חדשים לשיר "Hated" בו הוא מתעמת עם ההתעללות המינית שעבר כילד. הזמר ששמו האמיתי דומיניק הריסון - סיפר למעריצים על החוויה שלו ועל התקופה בה רופא התעלל בו מינית כשהיה רק בן שבע. הוא גם חשף כי מעולם לא סיפר לאיש על התקרית עד שבסופו של דבר הודה בכך בפני המפיק שלו בזמן כתיבת השיר החדש.

 

וגם "Spiritbox" מוציאים את הסינגל "Jaded" ומכריזים על EP חדש בשם "The Fear of Fear" שיצא ב- 3 לנובמבר הקרוב. הפרויקט בן שש הרצועות כולל את הסינגל "The Void" מאפריל 2023, כמו גם את השיר החדש שהם הוציאו היום, "Jaded".

 

ביום שני, להקת הקאברים של Taylor Hawkins המנוח, "Chevy Metal", ניגנה סט ב- "Rock N Roll Pizza Bar" בקליפורניה. ללהקה הצטרף Dave Grohl, בעודם מנגנים קלאסיקות כמו "Next to You" של "פוליס", "Bitch" של ה"רולינג סטונס", "Everybody Wants Some!!", "Jamie's Cryin" ו- "Ain't Talkin'" Bout Love" של "ואן האלן", "Moby Dick" של "לד זפלין", "Tie Your Mother Down" של "קווין", "You Really Got Me" של ה- "Kinks" ו- "Dirty Deeds Done Dirt Cheap" של "AC/DC" שלביצוע שלו הצטרף צ'אד סמית' את מקומו של טיילור הוקינס תפס בנו שיין. בהמשך הצטרפו גם גרג ביסונט וסטיבן פרקינס מ"ג'יינס אדיקשיין".

 

להקת "Babymetal" מוציאה סינגל חדש בו השלשה הקוריאנית משתפת פעולה עם אמן הגיטרה Tom Morello.

 

להקת "Disturbed" מוציאה בובת Pop! בשיתוף עם המותג "Funko" לקמע המפורסם שלה "The Guy"

ניתן לרכוש אותו באתר של Funko ב-$12 בלבד!


 

ואם כבר ב "Disturbed" עסקינן אז דויד שואל מי הפעיל את הספרינקלרים???

למי שלא ראה, בסיבוב הנוכחי שלה בארה"ב הלהקה הכניסה אפקטים חדשים ועוצמתיים של אש על הבמה, מישהו כנראה לא חישב נכון את העוצמה כי זו הפעם השנייה בסיבוב שהחום שיצרו הלהבות הפעיל את הספרינקלים של האולם והלהקה מצאה את עצמה ממשיכה את ההופעה אל תוך "הגשם", ראו בדקה 3.10.

 

אלבום חדש ו- 22 במספר לאיש האפל "Alice Cooper". זה אלבום הסולו העשרים ושניים ובסה"כ אלבום האולפן העשרים ותשע של אליס קופר והוא נקרא "Road". הוא הוקלט לייב באולפן על ידי קופר ולהקת סיבוב ההופעות שלו - הגיטריסטים Nita Strauss, Ryan Roxie ו- Tommy Henriksen, הבסיסט Chuck Garric והמתופף Glen Sobel.

קופר התעקש שהאלבום יוקלט לייב כדי להוכיח עד כמה הלהקה שמלווה אותו משובחת.

להאזנה ב: Spotify

 

להקת "Asking Alexandria" מוציאה אלבום חדש בשם "Where Do We Go from Here?", האלבום השמיני שלה.

להאזנה ב: Spotify

 

אלבום חדש בשם "Touchdown" להרכב "U.D.O.". לאחר סיבוב הופעות באוסטרליה ויפן, והופעות בפסטיבלים השונים יחד עם הבסיסט החדש-ישן Peter Baltes, חמישיית ההבי מטאל האייקונית בראשות הסולן האגדי Udo Dirkschneider - מוציאה את "Touchdown". שכולל 13 רצועות חדשות. האלבום כולל בין היתר הופעת אורח של הכנר Stefan Pintev ברצועת הסיום.

להאזנה ב: Spotify

 

להקת "Candlebox" הוותיקה שצמחה מסצנת הגראנג' בסיאטל משחררת את האלבום השמיני וכנראה האחרון שלה "The Long Goodbye".

להאזנה ב: Spotify

 

להקת "The Word Alive" משחררת את האלבום השביעי שלה "Hard Reset".

להאזנה ב: Spotify

 

חדשות רעות מצד להקת "Bring Me The Horizon" האלבום הבא שלה "Post Human: NeX GEn" שהיה אמור לצאת ב-15 בספטמבר נדחה עד להודעה חדשה. Oli פרסם בחשבון הטוויטר שלו שלאור עיכובים בלתי צפויים נדרשת עוד עבודה על האלבום ולכן הם לא יצליחו לעמוד בדדליין שהם פרסמו וכרגע אין תאריך יציאה חדש.

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page