top of page

חדשות השבוע במוזיקה 30.07.23

לאחר שהם הוציאו את האלבום השני שלהם "Transparency" בשבוע שעבר, להקת "Revision The Dream" מוציאה היום וידאו קליפ חדש לשיר "Heart".

 

הוא מוזיקאי בזכות עצמו למרות שאביו הוא אגדה והוא מוציא השבוע את האלבום השני שלו!! Wolfgang Van Halen מוציא את האלבום "Mammoth II" שאם נשפוט לפי הסינגל הראשון, הוא נשמע עוד יותר חזק ועוצמתי מהאלבום הראשון.

אבל באKבום הזה יש משהו עוד יותר מיוחד, וולפגנג החליט שהוא מוציא מהכספת את גיטרת ה-Frankenstein ואת מגבר המארשל של אביו ומשלב אותם בהקלטות של האלבום. אבל זה לא מסתכם רק בסאונד אלא גם בסגנון הנגינה, תאזינו בעצמכם: Spotify.

 

להקת הפרוג/אלטרנטיב מטאל הישראלית "Pangea 2.0" מוציאה סינגל חדש בשם "Singularity". הסינגל הוא חלק מאלבום שהם מקליטים ממש בימים אלו.

זהו הסינגל ראשון של הלהקה בהרכב החדש לקראת אלבום בעל 5 קטעים.

השיר מדבר על חיפוש חיים חדשים במרחבי היקום והקיום האנושי.

 

נחתם ונסגר הליינאפ לפסטיבל "פוגו 4 DOGS" ההתרמה לעמותת גלבוע וזה ליינאפ שצריך לגזור ולשמור בדפי ההיסטוריה. לא יודעים מה איתכם אבל אותנו זה מרגש לראות את להקת "היהודים", הלהקה שגדלנו עליה ומבחינתנו היא הרוק הישראלי, על אותו הפוסטר עם להקות מטאל ענקיות ומוכשרות שאנחנו כל כך אוהבים.

מבחינתנו זה ארוע חובה לתרום לידידו הטוב ביותר של האדם וגם להראות ללהקת הרוק הגדולה בישראל איזה קהל מטאל מדהים יש לנו!!!

 

אתם לא מתבלבלים, אתם קוראים נכון, להקת "Nickelback" מוציאה סרט דוקומנטרי בשם "Hate to Love: Nickelback". הטריילר שוחרר לקראת הבכורה העולמית שלו בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו בספטמבר הקרוב. הסרט בבימויו של ליי ברוקס, שעמד בראש הסרטים הדוקומנטריים לא מעטים, חוקר את מקורות עיירת החווה של ניקלבק, השאיפות המוזיקליות וההצלחה עולמית. כמו גם השנאה שהתפתחה והתגברה עם עלייתם לכוכבי-על של רוק.

 

מכירים את "The Linda Lindas"? איך לא? הם הושמעו אצלנו בתוכנית... אז עכשיו הן מוציאות סינגל חדש. הוא נקרא "Resolution/Revolution", והוא נוצר בחלקו בהשראת הגיטריסטית בלה סלזאר שהאזינה לכמה להקות מטאל קלאסיות... כמו "פנטרה" ו"ג'ודס פריסט" כשהתחילה לכתוב את השיר. היא הגיעה לאולפן עם הריף המקפיץ של השיר והשאר היסטוריה...

 

לא אחד אלא שניים! "The Hives" מוציאים לאור לא שיר אחד אלא שניים! לקראת יציאת אלבומם הראשון מזה למעלה מעשור, "The Death Of Randy Fitzsimmons", ב-11 באוגוסט, השוודים האגדיים חושפים שני שירים מקפיצים חדשים "Trapdoor Solution" ו- "The Bomb". טוב, "שירים" זו הגדרה יחסית כי אורכו של "Trapdoor Solution" הוא דקה אחת ושלוש שניות בלבד!!!

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page