top of page

Dire Straits - On the Night

ב- 10 למאי 1993 הוציאה "Dire Straits" את אלבום ההופעה השני שלה "On the Night".


האלבום "On the Night" הוקלט במהלך סיבוב ההופעות של הלהקה לתמיכה באלבום "On Every Street", אשר כלל 216 הופעות באירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה, ומכר 7.1 מיליון כרטיסים!!!


האלבום הוקלט במהלך שתי הופעות שנערכו בחודש מאי 1992 ב- "Les Arenes in Nîmes", צרפת, וב- "Feijenoord Stadion" רוטרדם, הולנד.


האלבום "On the Night" הוא המשך ראוי לאלבום ההופעה הקודם של הלהקה, "Alchemy", שיצא בשנת 1984, אם כי הוא לא מגיע לאותה רמה של יצירת המופת ההיא.


האלבום כולל בעיקר את הלהיטים המאוחרים של הלהקה, כולם בוצעו בלייב עם האנרגיה וההתלהבות שהפכו את "Dire Straits" לאחת מלהקות ההופעה הפופולריות ביותר של שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90


הסט מכיל ארבע רצועות מתוך ההאלבום "Brothers in Arms" ועוד ארבעה שירים מהאלבום "On Every Street", כולל הלהיטים האחרונים מתוכו "Calling Elvis" ו- "Heavy Fuel". רק שני שירים מהאלבום היו חלק מהסט של "Alchemy", והם "Romeo and Juliet” ו- “Private Investigations”, אבל שניהם אינם משתווים לגרסאות הקלאסיות, שהוקלטו 9 שנים קודם לכן.


בסך הכל, "On the Night" הוא אלבום חי פנטסטי שלוכד את הקסם במהלך ההופעות החיות של "Dire Straits". המוזיקליות והביצועים המהודקים של הלהקה, השירה והגיטרה הייחודית של Mark Knopfler, והאנרגיה וההתלהבות של הקהל, כולם תורמים לחוויית האזנה בלתי נשכחת. בעוד - "Alchemy" נותר כאלבום ההופעה האולטימטיבי של "דייר סטרייטס", "On the Night" הוא יורש ראוי שמציג את המצוינות המתמשכת של הלהקה כאחת מלהקות ההופעות הגדולות של התקופה. חובבי הלהקה וחובבי רוק קלאסי כאחד צריכים בהחלט להאזין לאלבום הזה.


להאזנה: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page