top of page

Disturbed - Asylum

פינה בקטנה...


האלבום החמישי של "Disturbed" בשם "Asylum" שוחרר ב-31 לאוגוסט 2010.


זה האלבום הרביעי ברציפות שמבריג את הלהקה הישר למקום הראשון בבילבורד 200.


באלבום הזה החליט David Draiman ללכת יותר רחוק ויותר קודר עם הטקסטים, אך זה השפיע גם על המוסיקה. דויד שיתף בשירים חוויות ובעיקר מסרים על נושאים שחשובים לו וחוויות שעבר בשנים האחרונות.


דן ניסה להרגיע קצת וסיפר בראיונות לפני צאת האלבום, שהם לא מנסים להוביל תנועת מחאה או מהפכה אבל בהחלט מנסים לגרום לאנשים לחשוב ולנסות להסתכל על דברים קצת אחרת.


בתקופה שלאחר האלבום הקודם של הלהקה, דויד עבר תקופה לא קלה שממנה הוא שאב השראה לכתיבת הטקסטים. אישתו עזבה אותו, הוא נבגד ע"י חברו הטוב ביותר ובנוסף הוא היה צריך להרדים את הכלב שהיה איתו בשנים האחרונות.


הסינגל הראשון שיצא מהאלבום "Another Way to Die" מדבר על התחממות גלובאלית ועל השימוש במשאבים של כדור הארץ עד למצב של חוסר קיום. השיר השלישי באלבום "The Infection" מתייחס לדיכאון שעבר דויד, כמו יצור שאוכל אותך מבפנים.


אחד השירים המפורסמים והחזקים במיוחד לנו כיהודים הוא השיר "Never Again" שמתייחס לשואה, בעיקר לאלו שמכחישים אותה ובעיקר שלא תתרחש שוב לעולם. דויד הוא נכד של ניצולת שואה.

אתם בטח עכשיו נזכרים בארוע המכונן בו הלהקה הופיע בארץ ודויד העניק מופע פטריוטי מרגש וסוחף, בואו ניזכר ביחד !!



האלבום היווה מעט שינוי מוסיקלי בסגנון הלהקה אך ללא ספק שומר על המאפיינים שלה ומציג את הלהקה באחד האלבומים המוכשרים, המורכבים והמדוייקים שלה !!


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page