top of page

Disturbed - Evolution

פינה בקטנה...


האלבום השביעי של "Disturbed" שוחרר ב-19 לאוקטובר 2018, אלבום שנקרא "Evolution" ומשקף אותה !


זהו האלבם הראשון של הלהקה שמגיע אך ורק למקום הרביעי בבילבורד ולא כובש את המקום הראשון, כך שהוא בולם את כיבוש המקום הראשון על 5. חמשת האלבומים שלפניו כולם כבשו את המקום הראשון בבילבורד 200.


דויד דריימן כינה את האלבום הזה "Black Album" מאחר והא מסמן מבחינתו את מה שמטאליקה עברה באלבום השחור, אבולוציה של להקה שמשנה את סגנונה. אנחנו לא חושבים שההבדל כל כך מהותי כמו במטאליקה, אך אכן יש פה שינוי בסגנון.


אפרופו סגנון... חברי הלהקה סיפרו שלהקלטות לאלבום הם לקחו השראה מאלבומי רוק קלאסיים עליהם הם גדלו. מתוך ההשראה הם ניסו ליצור באופן חופשי, ללא מגבלות, מעצורים או הנחיות.


דויד סיפר שהסשנים היו מאוד מרגשים וסוחפים, הם הביאו איתם מטען רגשי גדול ולכן הם גם החליטו להקדיש את האלבום לשני מוזיקאים קרובים שהלכו לעולמם, (Chester Bennington (Linkin Park ו- (Vinnie Paul (Pantera


מדבריה של הלהקה בעת הוצאת האלבום:

"The record showcases the most adventurous and eclectic combination of musical styles and moods that we’ve ever attempted in our careers. Each song truly has its own identity, feel, and power."


פינקנו אתכם בגרסאת הדלוקס כדי שתוכלו להאזין למיילס קנדי מצטרף ללהקה לביצוע חי של "The Sound of Silence", להאזנה ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page