top of page

Evanescence – The Bitter Truth

פינה בקטנה...


ב- 26 למרץ 2021 הוציאה "Evanescence" את אלבומה החמישי "The Bitter Truth".



אחרי 10 שנים של שתיקה להקת "Evanescence" בהובלת Amy Lee כחברה יחידה שנשארה ממה שהייתה הלהקה אבל מחוזקת בכשרונות חדשים ויצירתיים, משחררת את האלבום החמישי.


זה נראה כאילו איימי הייתה צריכה את ה-10 שנים הללו, היא עברה בהם תהליך של התבגרות, למרות שאנחנו מרגישים שזו מילה שממעיטה בתהליך. היא עברה מנערה, כוכבת רוק שנשלטת ע"י ההצלחה שלה, למובילה, למתבגרת אולי אפילו אפשר לומר הורית, שעכשיו המושכות בידיה והיא מובילה בעצמה את חייה. באלבום הזה היא משתפת את תחושותיה וחוויתיה על נושאים כמו חיפוש עצמי, מוות, משבר אמון ואובדן.


השיר "Far From Heaven", בלדת פסנתר עם קולה העוצמתי של איימי, בוחן את רגשותיה ואמונותיה של איימי ובאופן עקיף מתייחס למוות של אחיה Robbie שהתרחש שלוש שנים לפני כן.

שיר הנושא "Better Without You" חזק ועוצמתי, מזכיר מאוד את השיר הג'יימס בונדי "Skyfall" של אדל ודומה מאוד גם ל- "Feeding The Dark".

יש כאן כמובן שירים שמזכירים מאוד את אלבומים הקדומים כמו "Wasted on You" ו- "The Game Is Over" שקיבלו עוצמה חדשה עם אלקטרוניקה וקלידים.



זהו חד משמעית אלבום חזק ועוצמתי, מרגיש כמו במשחקי הוידאו כשאתה לוחציה על קומבינציית הקסם, הלוחם שלך שואב את העוצמה שלו עד הסוף ואז מתפוצץ על היריב. כך בדיוק Evanescence מתפוצצת על האוזניים והנשמה שלנו !


באלבום 12 שירים שכולם נכתבו ע"י איימי אך רובם עובדו והולחנו יחד עם שאר חברי הלהקה, זהו לגמרי לא מופע יחיד אלא הרכב מגובש שיש אישיות עוצמתית.


1. "Artifact/The Turn"

2. "Broken Pieces Shine"

3. "The Game Is Over"

4. "Yeah Right"

5. "Feeding the Dark"

6. "Wasted on You"

7. "Better Without You"

8. "Use My Voice"

9. "Take Cover"

10. "Far from Heaven"

11. "Part of Me"

12. "Blind Belief"


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music



אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page