top of page

Gary Holt

הגיטריסט Gary Holt חוגג היום יומהולדת.

(Photo: Antje Naumann)


גארי נולד ב- 4 למאי 1964 באיזור מפרץ סן פרנסיסקו בשם Gary Wayne Holt.


בשנת 1981 הוא הצטרף ללהקת הת'ראש מטאל "Exodus" ושימש שם כגיטריסט לצידו של Kirk Hammett.


לאחר עזיבתו של Kirk Hammett את הלהקה והצטרפותו ל"מטאליקה", המשיך הולט להנהיג את "Exodus" ביד רמה והוא חבר הלהקה היחיד שהשתתף בכל אלבומי האולפן שלה.


בחודש פברואר 2011 הודיעה "Slayer" כי הולט יחליף את הגיטריסט Jeff Hanneman באופן זמני, לאחר שהאחרון נעקץ על-ידי עכביש והעקיצה גרמה לדלקת רקמות שהביאה לנמקים שכמעט וגרמו לכריתת אחת מידיו.


הולט גם היה זה שהחליף את הנמן כגיטריסט "סלייר" במופע "The Big Four: Live from Sofia, Bulgaria" שנערך באפריל 2011 יחד עם הלהקות "מטאליקה", "מגדת'" ו"אנת'רקס".


לאחר מותו של הנמן ב- 2 למאי 2013 הודיעה "סלייר" על הצטרפותו של הולט ללהקה באופן קבוע. הוא הקליט ושחרר יחד עם סלייר את האלבום "Repentless" בשנת 2015 והיה חלק ממה שפורסם כסיבוב ההופעות האחרון שלה בשנים 2018-2019.


מעבר לתרומתו של הולט ל"אקסודוס" ול"סלייר", הוא התארח במספר אלבומים והרכבים, ביניהם: האלבום "D.E.V.O.L.U.T.I.O.N." של להקת הת'ראש מטאל הגרמנית "Destruction", האלבום "Evolution of Chao" של להקת "Heathen", האלבום "Virus" של להקת הדת' מטאל "Hypocrisy", האלבום "Waking into Nightmares" של להקת "Warbringer", האלבום "Witchkrieg" של הלהקה השבדית "Witchery" וכן חברות בסופר גרופ "Metal Allegiance".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוקו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

©2020 by FaceOff - עימות חזיתי All rights reserved

"עימות חזיתי" - מגזין הרוק של ישראל, בלוג מוזיקה ופודקאסט !!

bottom of page