top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Hayley Williams

היא כותבת, היא זמרת, היא קלידנית והיא חוד החנית של להקת "Paramore".

(Photo: SARA JAYE WEISS)


בואו לקרוא כמה עובדות על Hayley Williams:


= היא נולדה ב-27 לדצמבר 1988 בעיר Meridian במדינת מיסיסיפי, ארה"ב, בשם Hayley Nichole Williams.


= יש לה שני חצאי אחיות. הוריה התגרשו בשנת 2002 והיא עברה בגיל 13 עם אמה לפרנקלין שבמדינת טנסי, שם פגשה את חבריה לעתיד ללהקת "Paramore", ג'וש וזאק פארו.


= מיד לאחר שעברה לעיר פרנקלין החלה לקחת שיעורי פיתוח קול אצל Brett Manning, מדריך ווקאלי שסייע לאומנים רבים, ביניהם Miley Cyrus, Keith Urban ו- Taylor Swift כשהיילי הפכה לחברה של שתי האחרונות.


= בזמן לימודיה בבית הספר ניסתה היילי להתקבל ללהקת Fאנק מקומית "The Factory" שניגנה גירסאות כיסוי, ותוך כדי כך היא פגשה את Jeremy Davis, שיהפוך לנגן הבס של פאראמור בעתיד.


= היא התגלתה בשנת 2003 על ידי ציידי הכישרונות והמנהלים האומנותיים Dave Steunebrink ו- Richard Williams אשר החתימו אותה על חוזה כבר בגיל 14. באותו זמן היא כתבה שירי פופ.

(Photo: Jeff Kravitz/FilmMagic)


= זמן קצר לאחר מכן הוחתמה ויליאמס בחברת התקליטים Atlantic אשר התכוונה להפוך אותה לזמרת פופ מצליחה. היילי כמובן התנגדה והתעקשה על להקה ועל רוק אלטרנטיבי.


= אנשי חברת התקליטים התרצו וכך הוקמה בשנת 2004 להקת "Paramore", עם חבריה Josh Farro כגיטריסט, אחיו Zac Farro כמתופף ו- Jeremy Davis על הבס.


= החברים טסו לפלורידה כדי להקליט את האלבום, אבל לאחר שהגיעו הבסיסט ג'רמי דייוויס עזב אותם. יתר החברים המשיכו לעבוד על האלבום אשר כלל שירים על העזיבה שלו. אפילו עטיפת האלבום התייחסה לעזיבה כאשר היילי הסבירה: "הספה הריקה על עטיפת "All We Know Is Falling" והצל המתרחק ממנה; "זה הכל על איך ג'רמי עזב אותנו וגרם לנו להרגיש כאילו יש חלל בינינו".


= אלבום הבכורה של הלהקה "All We Know Is Falling" יצא לאור כבר בשנת 2005, כאשר היילי היתה רק בת 16.

היא היתה שותפה לכתיבת כל השירים באלבום.

(Photo: Unknown)


= הלהקה שחררה שני אלבומים נוספים Riot!" (2007)" ו- Brand New Eyes" (2009)" וזכתה להצלחה רבה עם סיבובי הופעות באירופה ובארה"ב שמכרו את כל הכרטיסים מראש.


= בשנת 2007 נבחרה הלהקה לאחת מעשר הלהקות ששווה לעקוב אחריהן באותה שנה על ידי מגזין NME הבריטי


= באותה שנה הופיעה וויליאמס בקליפ "Kiss Me" של להקת "New Found Glory".


= בראשית שנת 2008 הופיעו היילי והלהקה על עטיפת המגזין Alternative Press ונבחרה על ידי הקוראים כלהקה הטובה ביותר של שנת 2007. בנוסף, הלהקה הייתה מועמדת לפרס "תגלית השנה" בטקס פרסי הגראמי אך הפסידה לזמרת איימי ויינהאוס.


= באותה שנה נכלל השיר "Decode" אותו כתבה יחד עם חברה ללהקה Josh Farro ו- Taylor York בפסקול הסרט "Twilight" (דמדומים).


= בשנת 2009 היא כתבה והקליטה את השיר "Teenagers", מתוך פסקול הסרט "Jennifer's Body".


= באותה שנה נבחר השיר "Ignorance" כ"שיר הטוב ביותר" על-ידי קוראי המגזין Kerrang!.


= בסוף 2010 עזבו שני החברים המרכזיים, האחים פארו את הלהקה. השניים עזבו בטענה, שהיילי, שהיא היחידה שחתומה בלייבל Atlantic, הפכה את הלהקה למוצר של הלייבל ומנווטת את הלהקה בדיוק לפי ההכתבות שלה.

היילי ניסתה לארגן ולגבש מחדש את הלהקה יחד עם דיוויס שהספיק ללכת ולחזור כמה פעמים ועם Taylor york. במטרה לחזק את דמותה של הלהקה היא קיעקע שלושה עמודים על היד שלה כסמל לשלושת החברים שנשארו.


= עוד באותה שנה היא שיתפה פעולה עם הראפר B.o.B בשירים "Airplanes" ו- "(Airplanes (Part II" מתוך אלבום הבכורה שלו.


= בשנת 2011 נכלל השיר "Monster" אותו כתבה, בפסקול הסרט "Transformers: Dark of the Moon". זה היה השיר הראשון ששחררה הלהקה לאחר עזיבתם של ג'וש וז'אק פארו.


= בשנת 2013 כשהם רוצים להציג את עצמם מחדש לעולם מוציאה להקת "Paramore" המחודשת את האלבום הרביעי שלה, שלאות ההתחדשות, נושא את שם הלהקה. באלבום הזה סגנון הלהקה מקבל שינוי משמעותי ומושפע המון מאלמנטים של New Wave ושל Funk Rock. האלבום זוכה להצלחה גדולה, מגיע למקום הראשון בבליבורד וכובש פסגות נוספות ברחבי אירופה.


= בשנת 2013 היא כתבה והשתתפה בשיר "Stay the Night" של הדיג'יי והמפיק Zedd הלקוח מאלבום הבכורה שלו "Clarity".

(Photo: Sven-Sebastian Sajak)


= בשנת 2017 לאחר עזיבתו של דיוויס (הבסיסט) בפעם האחרונה וחזרתו שלו זאק פארו המתופף, נשארת הלהקה בהרכב השלושה ומוציאה את האלבום החמישי שלה "After Laughter". אלבום שממשיך את הסגנון החדש של הלהקה מהאלבום הקודם.


= בשנת 2020 שחררה היילי את אלבום הסולו הראשון שלה "Petals for Armor". לאלבום קדמו שני מיני אלבומים שהכילו שירים שנכללו באלבום.


= בשנת 2021 שחררה היילי את אלבום הסולו השני שלה "Flowers for Vases / Descansos"


= בפברואר 2023 מוציאה הלהקה את אלבומה השישי "This Is Why", אלבום מאוד מיוחד ומגוון שמלשלב אלמנטים של פופ, פאנק, רוק ואפילו ג'אז וזה נראה שהלהקה מצאה לעצמה זהות מוזיקלית חדשה. אנחנו אפילו יכולים לתמוך בהערה הנ"ל בעזרת העובדה שהלהקה נבחרה לחמם את Taylor Swift בחלק מסיבוב ההופעות הענק שלה The Eras Tour !!


= השיער הוא חלק מהותי מהסטייל שלה. היא סיפרה שהיא נוטה להחליף צבע בכל פעם שהיא עוברת סערת רגשות קיצונית. החלפת הצבע מאפשרת לה לא להיתקע בעבר.


= דמותה של ויליאמס מופיעה במשחק הווידאו "Guitar Hero World Tour".


= היילי היתה בת הזוג של עמיתה ללהקה הגיטריסט Josh Farro בשנים 2004-2008.


= בשנת 2008 היא החלה את יחסיה עם Chad Gilbert - גיטריסט "New Found Glory", השניים נישאו בשנת 2016, אך נפרדו זמן קצר לאחר מכן בשנת 2017.


= היא פעילה מאוד חברתית ובמיוחד מזוהה עם העמותה To Write Love on Her Arms שהינה עמותה לעזרה נפשית.


אתם מוזמנים להאזים לאלבום הסולו השני שלה ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

203 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page