top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Incubus - Fungus Amongus

פינה בקטנה...


למרות שמרבית מעריצי הלהקה אוהבים ונוצרים את האלבום הזה, אם תשאלו את חברי הלהקה הם היו מעדיפים לקבור אותו!! זה היה אלבום שהם מאוד נהנו ליצור אבל הם הודו שאז הם לא ידעו מה הם עושים בכלל !!

ב-1 לנובמר 1995 יצא אלבום הבכורה של להקת Incubus.


בשנת 1991 חבורה של נערים שעדיין לא סיימו תיכון החליטו להקים להקה. Brandon Boyd, Mike Einziger, Alex Katunich and José Pasillas החלו לכתוב ולנגן יחד והופיעו בכל מיני מועדונים וברים לאורך ה- Sunset Strip ללא כל שם, ורק בשלב יותר מאוחר שנתבקשו לדעת מי הם, הם המציאו לעצמם את השם Incubus.


חברי הלהקה היו נפגשים עם המפיק Jim Wirt בסטודיו שבסנטה מוניקה רק לאחר שעות הלימודים ומנסים ליצור את המוסיקה שלהם. בשנת 1995 הם צרפו את Gavin Koppell על עמדת ה-DJ והקליטו את ה-EP הראשון שלהם "Let Me Tell Ya 'Bout Root Beer" שכלל שני שירים בלבד. משם הם המשיכו מהר מאוד והקליטו שירים נוספים יחד עם המפיק ג'ים ובנובמבר 1995 הם שחררו את אלבום הבכורה שלהם "Fungus Amongus" תחת הלייבל העצמאי שלהם Stopuglynailfungus Music. חברי הלהקה שהושפעו רבות מלהקות כמו RHCP, Primus, Mr. Bungle אף הודו להם בחלק ה"תודות" שבסוף הכריכה של האלבום.

(Photo: Michael Ochs Archives)


סיפור מצחיק הוא שחברי הלהקה העניקו לעצמם שמות בדויים וכך הם גם מופיעים בכריכה של האלבום:

  • "Happy Knappy" (Brandon Boyd) – vocals, djembe

  • "Fabio" (Mike Einziger) – guitars

  • "Dirk Lance" (Alex Katunich) – bass guitar

  • "Salsa" (Jose Pasillas) – drums


למרות שהאלבום קיבל ביקורות קשות מאוד ונכשל מסחרית, ולמרות שהוא לא הושמע באף תחנת רדיו, ולמרות שהוא גם לא נכנס לאף מצעד. שנה לאחר יציאתו חתמה הלהקה על חוזה הקלטות ל-7 אלבומים עם הלייבל של חברת Sony שאז נקרא Immortal Records. צייד הכשרונות של הלייבל Paul Pontius זיהה את הפוטנציאל של הלהקה והחתים אותה על החוזה. אותו לייבל הוא זה שגם החתים את Korn ועל מנת לצרף את Incubus לסיבוב ההופעות של Korn הם שחררו EP בשם "Enjoy Incubus" שכלל שישה שירים וזאת על מנת שהלייבל יוכל להציג את שירי הלהקה במהלך ההופעות. כל השאר היסטוריה...


לצערנו לא מצאנו את האלבום בשרותי הסטרימיניג אבל יש אותו ב: YouTube


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page