top of page

Kim Deal / Kelley Deal / Joey Santiago

פינה בקטנה...


ב-10 ליוני נולדו שני חברי להקת הפיקסיז + האחות... האחיות נולדו ב-1961 וג'ואי נולד ב-1965



הראשונה היא Kim Deal, זמרת ויוצרת אמריקאית


היא גדלה על להקות כמו "סקס פיסטולס", אלביס קוסטלו, אנדרטונס ועוד... בינואר 1986 היא הייתה היחידה שענתה למודעה בעיתון Boston Phoenix שחיפשה בסיסט. קים הייתה גיטריסטית בניגוד לאחותה שהייתה בסיסטית אך היא לקחה את הגיטרה של אחותה והגיע לאודישנים. מיותר לציין שהיא עברה ואז הוקמה לה להקת ה- "Pixies". היא הייתה חברה בלהקה עד שנת 2014 והייתה מעורבת בארבעה אלבומים של ההרכב בהם היא אימצה את שם הבמה "Mrs. John Murphy". לאחר שה"פיקסיז" יצאו להפסקה היא הקימה את ה-"Breeders", שלאחר יציאת אלבום הבכורה הצטרפה אליהם אחותה התאומה קלי. ה"ברידרז" הוציאו חמישה אלבומים וזכו להצלחה מכובדת.


השני הוא Joey Santiago, גיטריסט ומלחין אמריקאי

סנטיאגו ידוע בעיקר כגיטריסט הראשי של להקת הרוק האלטרנטיבית האמריקאית ה- "Pixies" מאז שנת 1986. לאחר שהם יצאו להפסקה בשנת 1993, הפיק סנטיאגו קטעים מוסיקליים לסרטים תיעודיים קולנועיים וטלוויזיונים והוא גם הקים עם אשתו לשעבר לינדה מאלארי את להקת "The Martinis". הוא גם תרם לאלבומים של צ'רלס דאגלס וחבר להקת הפיקסיז לשעבר פרנק בלאק (Black Francis). סנטיאגו חידש את תפקידו כגיטריסט הראשי של הפיקסיז כאשר הם התאחדו בשנת 2004.


השלישית היא Kelley Deal, מוזיקאית וזמרת אמריקאית, אחותה התאומה של קים !!

היא הייתה גיטריסטית ראשית וזמרת של להקת הרוק האלטרנטיבית "The Breeders" עם אחותה קים מאז 1992, והקימה פרוייקטים צדדיים משלה עם להקות כמו "R. Ring" וה- "Kelly Deal 6000".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page