top of page

Living Colour - Time's Up

המלצת המערכת...


והפעם, "Time's Up" - אלבום האולפן השני של "Living Colour" ששוחרר ב- 28 לאוגוסט 1990.



אז למי שלא מכיר "Living Colour" היא להקת Fאנק מטאל/אלטרנטיב מטאל אמריקאית שהוקמה בשנת 1984 ואשר כללה את הגיטריסט Vernon Reid, הבסיסט Muzz Skillings, הזמר Corey Glover והמתופף Will Calhoun.


הלהקה שאבה את שמה מהעובדה שכל ארבעת חבריה היו כהי עור, צעירים אפרו-אמריקאיים אשר ביקשו להוכיח שהמטאל אינו נשלט אך ורק על-ידי הגזע הלבן.

(Photo: Legacyrecordings.com)


מדובר בארבעה אומנים מוכשרים שידעה לשלב בין סגנונות שונים, כמו Heavy Metal, Funk, Jazz, Hip Hop, Punk, ו- Alternative.


עוד לפני "Body Count" של Ice-T, הוכיחו חברי "Living Colour" שה- Black Power יודע לתת בראש לא פחות טוב מהקולגות החוורים, בעודם משחררים את אלבום הבכורה המצליח שלהם "Vivid" בשנת 1988.


הלהיט "Cult of Personality" אשר נחרש ב- MTV הביא לכך שתוך זמן קצר עברה הלהקה מהופעות ב- "CBGB" הניו יורקי לאקט החימום של לא פחות מאשר הרולינג סטונס וגאנז אנד רוזס. האלבום זכה לביקורות מעולות והגיע למקום השישי בבילבורד 200.


עם המומנטום מההצלחה הזאת מגיעה "Living Colour" לאולפן לשם הקלטת אלבומה השני.


בדומה לאלבום הקודם גם באלבום הזה משלבת הלהקה סגנונות שונים ומשונים כמו Jazz, Punk, Blues, Hip Hop Funk, Thrash Metal ואפילו נגיעות של Electronica.


תאמינו או לא אבל רשימת האומנים המתארחים באלבום הזה כל כך אקלקטית, שהיא כוללת את הראפרית Queen Latifah, כוכב הרוקנרול Little Richard, סקסופוניסט הג'אז Maceo Parker, שחקן הקולנוע בעל קול הבס James Earl Jones והזמר האלמותי Mick Jagger אשר התארח גם באלבומה הקודם של הלהקה.


האלבום לא זכה אומנם להצלחה שאליה הגיעה הלהקה באלבום הקודם, אך הוא בהחלט אלבום מצוין, רועש יותר, חזק יותר ולטעמנו אפילו טוב יותר כמכלול.


הוא זיכה את הלהקה לגראמי על מופע ההארד רוק הטוב ביותר והקנה לה כרטיס כניסה לפסטיבל לולפולוזה הראשון משנת 1991, לצד להקות הענק של התקופה.


אז בואו להקשיב לשירים כמו "Love Rears Its Ugly Head" שהפתיחה שלו כוללת סימפול מהשיר "Lush Life" של Nat King Cole, השיר "Elvis Is Dead" בו מתארחים Mick Jagger ו- Little Richard וכולל את משפט המחאה "I've got a reason to believe we all won't be received at Graceland" אשר מתכתב עם שורה דומה אך עם משמעות הפוכה בשיר "Graceland" של פול סיימון, הקטע "Information Overload" עם אינטרו הגיטרה המנסרת שלרגע גרם לנו לחשוב שאנחנו מאזינים לשיר ת'ראש מטאל, "Type", "New Jack Theme" ששוחרר כסינגל הראשון מהאלבום וכולל גם וידאו קליפ מחאתי שנועד להדגיש את הפער בין מעמדות בארה"ב, "Pride", "This Is The Life" ועוד.


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

©2020 by FaceOff - עימות חזיתי All rights reserved

"עימות חזיתי" - מגזין הרוק של ישראל, בלוג מוזיקה ופודקאסט !!

bottom of page