top of page

New Releases - July 8, 2022

סקירת אלבומים שבועית



ועוד שבוע לא מלהיב במיוחד. אולי זה החום, אולי ככה זה בחודשי הקיץ. אבל בכל זאת בואו נתחיל, כי למרות הכל יצאו כמה דברים מעניינים.


Laura Veirs - Found Light


זמרת יוצרת מפורטלנד שהסגנון שלה הוא פולק/קאנטרי/אלטרנטיבי עם אלבום מספר 13 שלה, אבל האלבום הזה מיוחד, הוא האלבום הראשון שלה לאחר הגירושים שלה מטאקר מרטין שהוא אחד ממפיקי המוסיקה המפורסמים הפעילים וכמובן שגם הפיק אותה. האלבום הזה, מרגיש שונה מאלבומים אחרים, פריטת הגיטרה שלה מקסימה ויש הרבה קלידים ותחושה כל הזמן שהיא הקליטה אלבום שלא ממש אכפת לה מה יגידו עליה.


להאזנה: Spotify


Katy J Pearson - Sound of the Morning


להתחיל להקשיב לאלבום הזה, יפתח לכם את העיניים, למה כי הקול שלה בהתחלה באמת ממש עצבן אותי. נשמע כמו ילד קטן שבוכה. אבל משהו אחרי כמה שניות משתנה וגם הדעה שלי קצת השתפרה.

זהו האלבום השני של הזמרת הבריטית. השיר הראשון שהוא גם שם האלבום, ישר מכניס אותך לאווירה, נראה כאילו באמת ניסו לכתוב אלבום שמתאים לבוקר, מן אלבום התעוררות כזה. אם השיר הראשון הוא שיר התעוררות, השיר השני כבר בונה על זה שהתעוררתם. בכלל האלבום הזה, לא מוריד לרגע את הרגל מהגז, זה אלבום שאם תתנו לו הזדמנות, למרות הקול שלה בהתחלה, אתם תמצאו את עצמכם חוזרים אליו.


להאזנה: Spotify


Viagra Boys - Cave World


להקת פוסט פאנק שוודית, עם אלבום מספר 4, השירים הם באנגלית והם בהחלט חוויה מרעננת ומפתיעה. זהו אלבום פאנק טוב ומפתיע. באופן אישי, לא הכרתי אותם לפני, למרות שקראתי שבאירופה הם כבר שם מאוד מוכר ואחרי האזנה לאלבום הזה, אני יכול להבין למה. יש להם אנרגיות נפלאות וזה רוק/פאנק בועט ואיכותי.


להאזנה: Spotify


Rae Morris - Rachel@Fairyland


ר'יצל אן מוריס, היא מסוג הזמרות שאתה כועס על עצמך, למה רק עכשיו גילית אותה, זמרת אנגליה בת 29, שזהו האלבום השלישי לה. זה פופ/רוק, לא ממש מפתיע, אבל הקול שלה כל כך יפה והאלבום כל כך מקסים, שאתה פשוט נסחף ביחד איתה ולא סתם הוא נקרא רייצל בארץ הפיות. מהרגע שתתחילו להקשיב לאלבום, אתם יוצאים איתה למסע וזה מסע כיף.


להאזנה: Spotify


Metric - Formentera


להקת הרוק הקנדית חוזרת באלבום מספר 8. הלהקה שהתחילה כלהקת NEW WAVE, הצליחה כבר באמצע שנות האלפיים, כאשר הם שילבו בין גיטרות לסינטיסייזר. השילוב הזה, הצליח מאוד ובעיקר השיר BLACK SHEEP מ 2005.

האלבום החדש שקיבל ביקורות מגוונות, הוא הרבה יותר אלקטרוני, הפתיחה שלו תיקח אתכם לטכנו של שנות ה90, עם שיר של עשר דקות. אבל כמי שהיה באותה תקופה, זה בהחלט שיר שהיה מוצא את עצמו בכל מסיבת דאנס באותן השנים. האלבום עצמו הוא טוב, אבל פרט מהטראק הראשון, הוא לא בדיוק זכיר יותר מדי ואולי כאן הנפילה שלו.


להאזנה: Spotify


Journey - Freedom


כן מדובר על הלהקה האמריקאית, הוקמה ב1973. מחזיקים באחד השירים המוכרים ביותר בכל הזמנים, שיר שחזר להיות מאוד מושמע בתקופת השיא של הקורונה "Don't Stop Believin" מהאלבום "Escape".

אז קודם כל מדובר על אלבום ראשון מאז 2011. להתחיל להסביר על ההיסטוריה של הלהקה, זה דורש קורס שלם ולמה זה, כי זה נראה שהשם של הלהקה זה מותג ובמהלך השנים, הרכב הלהקה השתנה כל כך הרבה פעמים שאי אפשר לעקוב אחרי זה. בוא נסכם את זה שהיחיד ששרד מהלהקה המקורית הוא Neal Schon גיטריסט הלהקה. ועכשיו לאלבום, את האמת, זה נשמע כמו אלבום שיצא מסוף שנות השבעים, או תחילת שנות השמונים. זה רוק שנשמע כאילו נשמר בקפסולת זמן והוציאו אותו עכשיו. זה לא רע, אבל מהצד השני, זה גם קצת תחושה כאילו, אני נמצא אי שם ברוק של שנות השמונים ואולי גם תכף יצא סרט חדש של רוקי.


להאזנה: Spotify


Blind Channel - Lifestyles of the Sick & Dangerous


להקת רוק כבד מפינלנד, זהו האלבום הרביעי שלהם. אם השם הזה מוכר לכם, אז ב2021 הלהקה יצגה את פינלד באירווזיון והגיעה למקום השישי. מדובר על אלבום פאנק-רוק. שלא ממש מצליח לרגש. שני השירים הראשונים ממש טובים ואחריהם, זה נשמע קצת אותו הדבר או כמו אלפי דברים אחרים (בעיקר "לינקין פארק").


להאזנה: Spotify

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page