top of page

The Metallica Black Box

הנוסטלגיה מכה במטאליקה והיא מצידה מחבקת אותה באהבה!!

בהמשך לחגיגות השלושים לאלבום השחור של הלהקה, משיקה הלהקה בנובמבר 2021 פרוייקט ארכיון מרגש, עצום ומתמשך בשם "The Metallica Black Box". בפרוייקט הזה הלהקה תשתף מגוון רחב של מזכרות (ממורביליה), כתבות, תמונות, בגדים, רישומים ותכנים נדירים של אודיו ווידאו לאורך 40 שנות קריירה. הפרוייקט אינו חד פעמי ומוגדר בזמן אלא הוא פרוייקט מתמשך כשמפעם לפעם הלהקה תוסיף עוד פרטים "לקופסא השחורה".



"הקופסא השחורה" הושקה רשמית ב-16 בנובמבר 2021 יחד עם תערוכת האלבום השחור שכללה פריטים נדירים מתקופת האלבום. התערוכה כללה מספר גלריות שמולאו בתמונות נדירות של הלהקה מתקופץ האלבום ובנוסף שידור חי של 10 הופעות מתקופת האלבום שנבחרו ע"י מי שמכונה "ספיידר דן" שהוא המעריץ הבכיר והיסטוריון הלהקה Dan Nykolayko.


חברי הלהקה החליטו שזה הזמן לעשות "Unboxing" לכל האוספים שהם שמרו במהלך הקריירה שלהם. כל אחד מחברי הלהקה ישתף את כל החפצים המשמעותיים והאהובים עליו ביותר שהצטברו במהלך שנים של קריירה, קריירה של אחת מלהקות המטאל הגדולות בעולם אם לא הגדולה ביותר. ה"חפצים" יהיו זמינים ב"קופסא השחורה" בלבד וינועו בין הפיסי לווירטואלי ויכללו שידור חי של ארועים/הופעות בכל שבוע ומהדורות מוגבלות מאוד של מזכרות חתומות. בשבועות, חודשים, ושנים קדימה מטאליקה מתכוונת להעמיק אל תוך כספת הלהקה ולהעשיר את "הקופסא השחורה" בצלילים, תמונות, וידאו, חוויות ועוד...

לטובת הפרוייקט הוקם אתר מיוחד: metallicablackbox.com



אבל עזבו את כל השטויות הללו !!!

הדבר המדהים, החשוב, המרגש והמפתיע ביותר הוא...


שכחלק מהפרוייקט הנ"ל, בתאריך ה-19 בפברואר 2022, תשודר בשידור חי ההופעה הפנומנאלית, האדירה והבלתי נשכחת של מטאליקה שהתקיימה ב-30 ביוני 1993 בפארק הירקון, תל-אביב !!!

כן, כן אתם קוראים נכון, מטאליקה מוציאה מהכספת את "The Black Album LIVE" שבו היא בחרה 10 הופעות בלבד מתוך סיבובי ההופעות שהתקיימו ב- 1991-1993 ומכניסה את ההופעה האדירה הזו ל"קופסא השחורה" !!!


ההופעה שהייתה חלק מסיבוב ההופעות "Nowhere Else to Roam" תשודר באופן מיוחד וחגיגי ב-19 בפברואר (שבת) בשעה 22:00 (שעון ישראל) ותלווה ב-Live Chat עם חברי הלהקה (לרכישת כרטיס).



מטאליקה מציינת שההופעה צולמה במצלמות ביתיות (לא מקצועיות), הוקלטה על קלטות Betacam ועם הסאונד המקורי שעבר מאסטרינג ע"י ראובן כהן מ- Lurssen Masterin ונשמרו בכספת של הלהקה.

היא עוד מציינת שהצילום חובבני וישנם מספר פגמים, החל מהקלטת אודיו גולמית של הסאונד ועד לנפילות מדי פעם של הצילום. חלק מהפגמים קצרים ולא ממש מורגשים וחלקם משמעותיים כמו התקלה במהלך השיר "Seek & Destroy". השידור הוא תמונת מצב של תקופת 1993 ללא שידרוגים או הפקות מושחזות.

חשוב עוד לציין, שאף חלק מההופעה לא שודר אף פעם!!


ורק כדי להטריף אתכם עוד קצת וגם לפרגן למעריץ העל של הלהקה "מרקמן" שמחזיק ממורביליה שאנחנו בטוחים שהלהקה הייתה רוצה ב"קופסא השחורה", תזכרו איתנו...


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

©2020 by FaceOff - עימות חזיתי All rights reserved

"עימות חזיתי" - מגזין הרוק של ישראל, בלוג מוזיקה ופודקאסט !!

bottom of page