top of page

Pierce The Veil - Misadventures

זהו אלבום האולפן הרביעי של "Pierce The Veil" שיצא ב- 13 במאי 2016.

האלבום משמש כהמשך לאלבום האולפן השלישי של הלהקה, Collide with the Sky" (2012)". הוא הופק על ידי דן קורנף והוקלט לאורך 2014 ו -2015 בלונג איילנד, ניו יורק.

זהו האלבום האחרון של הלהקה עם המתופף Mike Fuentes (אח של ויק הזמר) שעזב את הלהקה לאחר שערוריית המעריצה בה הוא הואשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת.


תרשו לנו להיות כנים כאן, השתוקקנו לאלבום הזה הרבה מאוד זמן. נחשפנו ללהקה באלבום השלישי שלהם והתאהבנו גם באלבום השני. דינמיקת השיר הייחודית שלהם הייתה המגנט שמשך אותנו למוסיקה של הלהקה. הם מגוונים, מורכבים ודינמיים בצורה בלתי רגילה.

זה כמו לקחת שיר "רוק מתקדם", לדחוס אותו ל 3-4 דקות, לערבב אותו עם מקצבי פאנק רוק, ריפי מטאל כבדים ופיזמונים פופים. אנחנו חייבים לומר שזה מדהים בצורה בלתי רגילה.


האלבום "Misadventures" כולל רגעים מופלאים לאורך כל הדרך.

י"Dive In" פותח את האלבום בכמה ביטים דופקים ודינמיקה זורמת להפליא. הסינגל, "Texas Is Forever", הוא התלקחות אש נורמלית ואופיינית של הלהקה, אבל השיר השונה יש לומר "Floral & Fading" משחק כמו מכשפה מפתה. "Circles" ו"Gold Medal Ribbon" מתמזגים ברגעים דמויי ההמנון של פופ אנרגטי ורגעים נינוחים לחילופין ו"Song for Isabelle" שסוגר את האלבום עם עיטורים מרגיעים וליריקה מוכרת ועוצמתית.


(Photo: imdb.com)


ויק הזמר, הגיטריסט ומוביל הלהקה כבר ידע שהמילים צריכות להיות שונות הפעם, מלבד ההשקעה העצומה שנעשתה בגיטרות ובתופים שהיו הרבה יותר מהאלבומים הקודמים, בחלק של המילים הוא עשה משהו אחר. אחרי שכל ההקלטות של הכלים הסתיימו, ארז ויק מזוודה ויצא לסיור כתיבה של "Air B&B" ברחבי ארה"ב. הוא נדד לניו יורק, סן דייגו, לוס אנג'לס, אתר הנופש ההררי בדרום קליפורניה ביג בר, סנטה ברברה וסיאטל. הוא החליט שהוא רוצה שלטקסטים תהיה משמעות שונה בכל שיר ולכן החזון שלו היה לכתוב כל שיר במקום אחר.

לדבריו, החוויה הייתה הרבה יותר ממה שציפה. ביקור במקומות שונים, פגישה עם אנשים שונים, עוררו בו השראה לכתוב על נושאים אחרים משחשב. לא על חוויותיו בדרכים אלא על נושאים שהמקומות והאנשים גרמו לו לחשוב עליהם.



בנוגע למשמעות מאחורי שם האלבום, הלהקה טענה שהיא מייצגת את חייהם במהלך השנתיים האחרונות בהכנת האלבום הזה. כל הצעדים השונים שננקטו, המקומות השונים שהיא לקחה אותם. מקומות שבהם כתבו, מקומות בהם הקליטו, מקומות בהם התגוררו, כל תפנית בלתי צפויה שכל העניין הזה הביא להם. כל הארועים והחוויות השונות והבלתי צפויות האלה שפקדו את דרכם, והם ניסו למצוא את סוף האלבום.


תרשו לנו לשתף את מה שכתב המגזין "Alternative Press" על האלבום ומייצג בדיוק את מה שאנחנו מרגישים:

"Every single track is a winner. Misadventures expertly redraws Pierce The Veil’s own map, celebrating their impossible blend of ambitious, creative obsessions and the electric crackle of raw intensity"



אתם בטח שואלים איפה הלהקה עכשיו, אז אחרי השערוריה הבזויה, המביישת והפלילית של ההתנהגות המינית הבלתי הולמת של המתופף, הלהקה "צללה למעמקים" ונעלמה מעל פני האדמה.

רק בתחילת 2022 החלו לצוץ פוסטים של הלהקה במדיות החברתיות ובפברואר 2023, 7 שנים לאחר אלבום סיקורנו יצא האלבום החמישי של הלהקה "The Jaws of Life".


תוכלו להאזין לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט



 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page