top of page

Staind - Break the Cycle

המלצת המערכת...


זהו אלבום הפריצה של להקת "Staind" !!

אלבומו של Staind "Break The Cycle" הוא מהדורה עוצמתית ומופנמת שמציגה את יכולתה של הלהקה לחקור לעומק רגשי. אלבום זה, שיצא ב-2001, חיזק את נוכחותו של סטיינד בסצנת המטאל האלטרנטיבי והפך לתקליט הנמכר ביותר שלהם עד כה.


המאפיין הבולט של האלבום הוא ללא ספק המילים הגולמיות והלבבות פרי עטו של הסולן הראשי אהרון לואיס. רצועות כמו "זה זמן מה" ו"התגלות" מתמודדות עם נושאים של מאבקים אישיים, התמכרות וטלטלה פנימית בכנות עמוקה. ההגשה הרגשית של לואיס יוצרת חיבור מיידי עם המאזינים, מה שהופך את השירים לניתנים לקשר ולקטרזי.


(Photo: crypticrock)


מבחינה מוזיקלית, "Break The Cycle" מציג את הסאונד הכבד המיוחד של Staind, המשלב ריפי גיטרה אינטנסיביים והוקים מלודיים. האלבום מאזן בצורה מופלאה בין רצועות כבדות כמו "Open Your Eyes" ו-"For You" עם רגעים מאופקים יותר כמו "Fade" ו-"Outside", שבהם אלמנטים אקוסטיים תופסים את הבכורה. טווח דינמי זה מוסיף עומק לחוויית ההאזנה הכוללת.


ביקורת אפשרית אחת על האלבום היא הנטייה שלו לגישה נוסחתית משהו. רצועות מסוימות עשויות להרגיש דומות מבחינת הסאונד והדינמיקה, ללא וריאציה ברורה. עם זאת, זה מקוזז על ידי האיכות העקבית של האלבום והיכולת של הלהקה לספק ביצועים טעונים רגשית.


האלבום הוא הישג משמעותי עבור Staind, המציג את הצמיחה שלהם ככותבי שירים ומוזיקאים. המילים המופנמות של האלבום, בשילוב עם המוזיקליות העוצמתית של הלהקה, הופכים אותו לאחד האלבומים הבולטים בז'אנר המטאל האלטרנטיבי ובז'אנר ה-Nu-Metal במיוחד.


בסך הכל, "Break The Cycle" הוא אלבום מושך ומופנם שמהדהד עם המאזינים. העומק הרגשי שלה, בשילוב עם התעוזה המוזיקלית של הלהקה, מגבשים את מקומה כשמיעת חובה !!!


ההצלחה של האלבום התחילה עוד הרבה לפני שהוא יצא, נשמע הזוי אבל כך היה...


בשנת 1999 במהלך סיבוב ההופעות Family Values Tour בו השתתפה "Limp Bizkit" בין יתר הלהקות, Fred Durst הזמר של לימפ שמאוד התחבר ל-Aaron Lewis וללהקה, העלה את ארון לבמה. ואז התרחש משהו קסום !! ארון ביצע את השיר "Outside" וסחף את הקהל העצום באצטדיון, למרות נוכחותו הבימתית היחסית "כבויה" הוא הצליח, בעזרת הקול והמילים לרגש את כולם.

השיר שלא הוקלט כמו שצריך הפך ללהיט היסטרי ושודר ללא הפסקה בכל תחנות הרדיו, כשהוא חושף את הלהקה הצעירה למיליוני מאזינים.


אתם מוזמנים להאזין לאלבום המעולה ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page