top of page

Steve Hackett - Surrender of Silence

ריליס לשישי #110


תקשיבו, פרץ היצירה של Steve Hackett בשנים האחרונות הוא פשוט מדהים ומעורר השראה. הוא חוזר עם אלבום הסולו ה- 27 במספר "Surrender Of Silence" והוא כבר אלבום האולפן השני שלו השנה אחרי האקוסטי/אינסטרומנטלי "Under A Mediterranean Sky" ששוחרר ב- 22 לינואר 2021.


בדומה ל- "Under A Mediterranean Sea", גם Surrender Of Silence" הוקלט במהלך סגרי הקורונה, וגם הפעם Hackett נעזר בחברים מרחבי העולם כדי לתרום לאלבום. האקט מלווה כאן בלהקת ההופעות הקבועה שלו הכוללת את Roger King בקלידים, תכנות ועיבודים תזמורתיים, Rob Townsend בסקסופון וקלרינט, Jonas Reingold בבס, Nad Sylvan בשירה ו- Craig Blundell בתופים. להרכב הקבוע מתווספים הפעם Phil Ehart ו- Nick D’Virgilio בתופים, Amanda Lehmann, Durga ו- Lorelei McBroom בשירה, Christine Townsend בכינור וויולה, Malik Mansurov בטאר ו- Sodirkhon Ubaidulloev בדוטאר.


כבר מהאזנה ראשונה יש כאן כמה קטעים שכדאי לשים לב אליהם. "Fox’s Tango" עם הריף הכבד וקטעי הסולו הקצרים והמתפרצים, ששוחרר גם כסינגל לפני כחודשיים, “Relaxation Music For Sharks (Featuring Feeding Frenzy)” שהולך ומתפתח מקטע רוק מתקדם לקטע הארד רוק המובל על-ידי התיפוף האגרסיבי של Nick D’Virgilio, הקטע “Devil’s Cathedral” שהפתיחה שלו הזכירה לנו את "ELP" ועוד.


להאזנה: Spotify, Apple Music


רשימת השירים:

“Surrender of Silence” track listing:

1. The Obliterati (02:17)

2. Natalia (06:17)

3. Relaxation Music For Sharks (Featuring Feeding Frenzy) (04:36)

4. Wingbeats (05:20)

5. The Devil’s Cathedral (06:31)

6. Held In The Shadows (06:20)

7. Shanghai To Samarkand (08:27)

8. Fox’s Tango (04:21)

9. Day Of The Dead (06:25)

10. Scorched Earth (06:03)

11. Esperanza (01:04)

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ותוכנית רוק, ימי ראשון בשעה 11:00

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page