top of page

Testament - The New Order

ב- 5 למאי 1988 שחררה "Testament" את אלבומה השני "The New Order".


הלהקה אמנם הוכיחה את יכולותיה כבר באלבום הבכורה "The Legacy", אך היה זה אלבומה השני, "The New Order" אשר קיבע אותה סופית בסצינת הת'ראש והוכיח שהיא ראויה להיכלל בין הלהקות הגדולות של הת'ראש מטאל", אם תרצו (ומבלי להעליב את 4 האחרות) חברה מן המניין ב- "Big 5".


האלבום מציג את היכולות הגבוהות של חברי הלהקה, במיוחד של הגיטריסט המוביל Alex Skolnick שמשלב סולואים וריפים בלתי נשכחים לצד מלודיות יוצאות דופן ביופיין, ושל הסולן Chuck Billy שמפגין שירה, חייתית, אנרגטית וחזקה, שמזכירה לנו כאן לעיתים את ג'יימס הטפילד מאלבומי "מטאליקה" הראשונים.


מספר רב של שירי האלבום מנוגן בהופעות הלהקה עד היום, מה שמוכיח שאכן מדובר באלבום ת'ראש מטאל "קלאסי", ובינהם: המנון המושפיט האולטימטיבי "Into the Pit" ושיר הנושא "The New Order" שניהם נוגנו גם בהופעת הלהקה בארץ בשנת 2018, "Disciples of the Watch", שהינו אחד מהשירים הכי מנוגנים של הלהקה בהופעות וכמובן "The Preacher" ו- "Trial by Fire".


אחד השירים שנכנס לגרסאות המורחבות של האלבום, הינו גרסת כיסוי לשיר של אירוסמית' "Nobody's Fault", אשר נאמר בזהירות שאפילו מתעלה על המקור.


האלבום מסתיים בקטע אינסטרומנטאלי מלודי ומאוד מיוחד "Musical Death (A Dirge)" אשר לפרקים מזכיר את רגעיו היפים של הגיטריסט הוירטואוז Yngwie Malmsteen.


סה"כ זהו אחד מאלבומיה הגדולים של הלהקה המומלץ לכל "מטאלהד".


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page