top of page

Thirty Seconds To Mars - A Beautiful Lie

האלבום השני "A Beautiful Lie" של "Thirty Seconds To Mars" שוחרר ב-30 לאוגוסט 2005.

זהו אלבום הפריצה של ההרכב המיוחד הזה שהיווה קפיצת מדרגה מוסיקלית והביא ללהקה חשיפה בינלאומית.


בניגוד לאלבום הקודם שנכתב והוקלט רובו ע"י האחים, Jared Leto ו- Shannon Leto באלבום הזה מצטרפים ושותפים לכתיבה הגיטריסט Tomo Miličević שיהפוך לחבר קבוע בלהקה ויהיה חלק מאלבומיה הבאים והבסיסט Matt Wachter שמשתתף אך ורק באלבום הנ"ל.

(Photo: wired.com)


לא תמצאו פה יצירות מופת, שירים מורכבים וטכניקה מושחזת. להפך, זהו אלבום רוק בסיסי, אנרגטי, מרגש ועוצמתי ששם לעצמו מטרה לגרום לכם הנאה ולבוא להופעות של הלהקה, כדי שתוכלו לשיר בקול גדול. ההרכב ללא ספק עבר פה שינוי מבורך עם קפיצת מדרגה מבחינת ההפקה והמלודיה של השירים. לטו מחליט לתת לטקסטים באלבום משמעות יותר אישית, בניגוד לאלבום הקודם. הוא משתף את רגשותיו, חוויותיו ונקודת מבטו על עצמו ועל העולם.


מהאלבום שוחררו ארבעה סינגלים שזכו לככב בראשי המצעדים והביאו את האלבום הזה לחשיפה בינלאומית.


הסינגל הראשון "Attack" הוא פצצה מתקתקת, הימנון שעשוי ומופק טוב וישר ממגנט אותך.


בסינגל השני "The Kill" לטו מוציא את נשמתו החוצה ומשתמש בכל היכולות הווקאליות שלו, שיר שבנוי על שקט/רעש, מוריד ומעלה אותך כמו נדנדה ללחישותיו וצרחותיו של לטו.


הסינגל השלישי "From Yesterday" זכה לקליפ מושקע שהגיע הישר מהקריירה השנייה של לטו, המשחק. זה שיר אפי ודרמטי שסוחף אותך ללא עוררין ולמרות זאת מרגיש מאוד כן ואמיתי.


הסינגל הרביעי והאחרון שנושא את שם האלבום מלווה גם הוא בדרמה, אך הוא הרבה יותר אגרסיבי ועוצמתי, המקצב של שאנון מחזיק אותנו חזק צמוד לרמקולים ומאפשר ללטו לחדור פנימה עם ההשקפות שיש לו על החיים והגדרתם.


האלבום זכה להתברג למקומות גבוהים במצעדים ברחבי העולם ובעזרת הקליפים ששודרו ללא הפסקה הוא זכה לחשיפה עצומה ושם את "מאדים" על מפת הרוק העולמי. זהו אלבום של הנאה צרופה שכיף להאזין לו וגם לשאוג לצליליו בהופעות.


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page