top of page

Mark Tremonti Sings Frank Sinatra

ב- 27 למאי 2022 המנסר מטקסס (לא באמת) Mark Tremonti הוציא לאור אלבום קאברים לשירי Frank Sinatra.


כן, כן... הגיטריסט האימתני, השואג העוצמתי יוצא מאזור הנוחות שלו ונוחת עם חליפה ועניבה היישר לתוך התזמורת. אנחנו בטוח שלא ציפיתם או האמנתם שדבר כזה יכול לקרות אבל תמיד ידענו שטרמונטי הוא מוסיקאי מיוחד במינו ועם האלבום הזה הוא הוכיח עד כמה.



טרמונטי יוצר את הפרויקט המרגש והייחודי הזה בשם "Take a Chance on Charity". הוא משתמש באלבום הזה על מנת לגייס כספים עבור החברה הלאומית לתסמונת דאון. המטרה העיקרית של היוזמה החדשה היא לעודד מוזיקאים אחרים, דמויות ספורט וסלבריטאים עם פלטפורמה מפורסמת, לצאת אל מחוץ למה שהם יודעים לעשות במקצוע שלהם על מנת להתרים כספים לארגון צדקה לפי בחירתם.


טרמונטי נותן דוגמא אישית ומתחיל את היוזמה שלו עם האלבום שלו "Mark Tremonti Sings Frank Sinatra", הכולל מבחר שירים מהקטלוג של המוסיקאי האגדי. את ההקלטות הוא ביצע עם חברי הלהקה של סינטרה שנותרו בחיים בהנהגת המנהל המוזיקלי של סינטרה, מייק סמית'. את ההכנסות מהמכירות הוא יעניק ל- "National Down Syndrome Society", ארגון צדקה שקרוב ללבו שכן בתו של טרמונטי, סטלה, נולדה עם תסמונת דאון.


האלבום כולל 14 שירים כשאת הסינגל הראשון מהאלבום "I've Got You Under My Skin" הוציא טרמונטי ב- 21/3/2022 ואתם חייבים לראות ולהאזין לו!!!!


טרמונטי בעצמו סיפר:

"אני חושב שהכל באמת התחיל בסביבות חג המולד כשהייתי שר יחד עם שירי פרנק סינטרה. זה פשוט הרגיש לי כמו בית. טווח הקול שלו הוא טווח הקול שלי. אני לא באמת צריך לדחוף שום דבר או לרדת נמוך מדי. טווח הקול שלו מאוד נוח לי. ותמיד אהבתי את הגישה הווקאלית שלו.


אני חושב שהפרויקט הזה התחיל כשצללתי עמוק יותר לתוך פרנק סינטרה כשראיתי כמה סרטונים מוקדמים מהקריירה שלו. יש איזה סרטון ל-"The Song Is You" שהוא עשה ב-1944 ואתה רואה את פרנק סינטרה הצעיר, כמעט ביישן, קם לשם ומדבר ואז כשהוא פותח את הפה שלו לשיר, אתה מבין למה הוא היה כוכב ענק כל כך. זה פשוט עשה לי צמרמורת. הייתי כמו, "אני רוצה לשיר בדיוק ככה, אולי לא בשביל הרוק שלי, אבל אני רוצה סתם בשביל הכיף לצלול עמוק יותר לתוך מה שהוא עושה ולנסות לבצע את הדבר הזה." רק הלכתי יותר ויותר עמוק יותר ויותר, והייתי אובססיבי לגבי זה. קראתי כל ספר שיכולתי, צפיתי בכל סרט שהוא היה בו, קניתי את הספר שהוא כתב על שירה.


אני חושב שהדבר הכי טוב היה פשוט להקשיב לזה, לנתח את זה, להקשיב למקום שבו הוא נושם, להקשיב לשירה, לגישה ולהקשיב לאיך שהוא מגיש ומשחק עם התזמון. פשוט שיננתי את זה והייתי אובססיבית לגבי זה עד שקיבלתי את זה."


רשימת השירים:

1. I’ve Got You Under My Skin

2. I’ve Got the World on a String

3. I Fall In Love Too Easily

4. Wave

5. Fly Me to the Moon

6. Nancy (With the Laughing Face)

7. My Way

8. You Make Me Feel So Young

9. Luck Be a Lady

10. That’s Life

11. Come Fly With Me

12. In the Wee Small Hours of the Morning

13. The Song Is You

14. All or Nothing at All


להאזנה: Spotify


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page