top of page

Tremonti - Dust

זהו האלבום השלישי של ההרכב "Tremonti" והוא שוחרר ב-26 באפריל 2016 !!


אם אתם זוכרים, אז כשחגגנו ל Mark Tremonti יום הולדת לפני 10 ימים, סיפרנו לכם שאת האלבום הזה הקליט ההרכב כחלק מההקלטות של האלבום השני "Cauterize". טרמונטי חיכה כל-כך הרבה זמן לצאת לקריירת סולו ועד שזו הגיעה, היו לו הרבה מאוד רעיונות, ריפים, טקסטים ולחנים שרק חיכו לצאת לאוויר העולם.


שני האלבומים הוקלטו באותו סשן של הקלטות, טרמונטי סיפר שהוא רצה להקליט כמה שיותר שירים ולאחר סיום ההקלטות הוא הרגיש שזה יהיה פשוט פשע להוציא אלבום עם 13-15 שירים, ואת השאר לשחרר כבי סיידים.

אז הוא החליט ליצור מההקלטות שני אלבומים. שני אלבומים מאוזנים בין שירים חזקים, למלודיים ולאיטיים יותר. מעין חלוקה שווה בין השניים שמשדרים את מה שטרמונטי רצה.



למרות שבאלבום הקודם לא היה בסיסט, באלבום הזה את הקרדיט על הבס קיבל Wolfgang Van Halen (הבן של), שהצטרף גם להופעות הלהקה לאחר שחרור האלבום. אך למרות הרצון ליצור איזון יש פה שני אלמנטים שקצת מבדילים את האלבום הזה מהאלבום הקודם.


לא ברור אם זה תוכנן כך, אבל נדמה שבשירים שנבחרו לאלבום הזה הקול של טרמונטי עובר לשלב הבא. הוא מציג כאן יכולות גבוהות יותר וגוון קול רחב יותר מהאלבום הקודם. כבר נוכחנו לדעת שיש לו גם כישרון שירה מדהים, אך כאן הוא כבר ללא ספק עולה שלב.


אלמנט נוסף הוא גיוון מוזיקלי גדול יותר בהשוואה לאלבום הקודם. בעוד שרבים מהשירים באלבום הזה מכילים אלמנטים דומים, עדיין יש כאן שונות גדולה יותר ביחס לאלבום הקודם, החל מפזמונים עם מלודיות ענקיות, בשירים כמו "The Cage", דרך רגעים עדינים כמו "Dust" ואפילו שילוב של אווירה כמעט פסיכדלית בשירים כמו "Tore My Heart Out" ו- "Never Wrong". חשוב להדגיש שהגיוון אינו פוגם בגיבוש ובקוהרנטיות של האלבום שזורם לכל אורכו בצורה טבעית וקולחת, עד כי אפילו השיר הקליל שסוגר את האלבום, "Unable to See", מרגיש ככזה שמשתלב בצורה מושלמת.


האלבום הזה מוכיח שוב את כשרונו האדיר של "המנסר מטקסס", הן על הגיטרה בריפים העוצמתיים והרצחניים והסולואים המהפנטים, והן בשירה העוצמתית ובהפקה, אשר מחזקים את מעמדו של טרמונטי כאחד מהאומנים הטובים והמוערכים ביותר בדורנו.



עוד דבר שאנחנו חייבים לציין כאן, הוא השילוב המדהים בין חברי הלהקה. טרמונטי עשה עבודה מצוינת בבחירת הנגנים. הם משתלבים בצורה מושלמת עם המנסר מטקסס, יודעים ללוות אותו בקטן כשצריך, להרים ולהבליט אותו ברגעים אחרים, ולשבור איתו ולהפציץ בדיוק במקום הנכון. למרות נוכחותו הדומיננטית של טרמונטי יתר החברים כלל וכלל לא נעלמים, ומרגישים כל אחד מהם בדיוק בזמן ובתזמון הנכון. Garrett Whitlock מתגלה כמתופף חד, מושחז, חובט, עוצמתי ומושלם לריפים האגרסיביים של טרמונטי, ותאמינו לנו זה קשה, זה מאוד קשה להיות מתופף לצד המנסר שמגדיר לך את הקצב עם ריפים אגרסיביים כאלה. Eric Friedman - גיטריסט הליווי ויד ימינו של טרמונטי, מתאים כמו כפפה לתפקיד המוביל של טרמונטי ומלווה אותו באותה עוצמה והתקפיות. גם השחקן החדש בחבורה הבסיסט Wolfgang Van Halen משלים את יחידת הקצב ומחזיק את התדרים הנמוכים באלבום בגאווה גדולה וביד רמה.


אז תשימו לב שאתם נמצאים ליד חומרים דליקים ופשוט תלחצו פליי כי אנחנו מבטיחים לכם שהכל יבער חזק

להאזנה ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page