top of page

חדשות השבוע במוזיקה 07.10.22

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 07.10.22

 

תאמינו או לא, "Queen" יוצאת עם שיר חדש עם Freddie Mercury. לאחר שהודיעה על גילויו של שיר שלא נשמע עד כה, הכולל קטעי שירה של הזמר המנוח פרדי מרקורי מוקדם יותר הקיץ, הוציאה הלהקה אמש את השיר לאור. "Face It Alone", הוקלט במהלך הסשנים של האלבום הלפני אחרון של הלהקה עם מרקורי "The Miracle", משנת 1989. הלהקה ציינה שמצב ההקלטה היתה בכי רע אבל הם הצליחו בעזרת טכני ההקלטה להציל ולשפר אותה. בחודש נובמבר צפוי לצאת מארז דלוקס של האלבום שיכלול עוד קטעים מאותם סשנים שלא נשמעו מעולם.

 

מוכנים לזה? "Blink-182" מתאחדת!!! Tom DeLonge, Mark Hoppus ו- Travis Barker מתאחדים לסיבוב ההופעות הראשון שלהם ביחד מזה כמעט 10 שנים, אשר יכלול הופעות בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, החל ממרץ 2023 עד פברואר 2024. יתרה מכך, הם הכריזו על יציאתו של סינגל חדש בשם "Edging", שיוצא ממש היום. כזכור, DeLonge עזב את "Blink-182" בשנת 2015 ופינה את מקומו למאט סקיבה, שהופיע בשני האלבומים האחרונים של הלהקה.

 

גם להקת "Biohazard" מתאחדת עם ההרכב הקלאסי הכולל את Evan Seinfeld, Billy Graziadei, Bobby Hambel, ו- Danny Schuler. כזכור הלהקה נפרדה מהסולן Evan Seinfeld בשנת 2011. הלהקה גם הכריזה על שני מופעים ב- "Bloodstock Open Air" ו- "Dynamo Metalfes" בשנת 2023.

 

להקת "Red Hot Chili Peppers" יוצאת עם אלבום חדש בשם "Return Of The Dream Canteen". זה האלבום השני של ה"צ'ילי פפרס" בשנת 2022, לאחר יציאתו של "Unlimited Love" בחודש אפריל. זהו גם אלבום האולפן השני של הלהקה מאז שובו של הגיטריסט John Frusciante. הלהקה כתבה והקליטה את "Return of the Dream Canteen" במהלך אותם סשנים לאלבום האולפן הקודם שלהם "Unlimited Love". לטענת חברי הלהקה הם חילקו את השירין בין שני האלבומים כך שיצרו חוויות האזנה שונות אחת מהשניה.


להאזנה: Spotify

 

גם "Alter Bridge" חוזרת עם אלבום חדש, שביעי במספר, בשם "Pawns & Kings". עד כה זכינו להאזין לארבעה מתוך עשרת השירים של האלבום, הראשון ביניהם היה שיר הנושא שחותם את האלבום, אשר שוחרר ביולי 2022.


להאזנה: Spotify

 

גם "Skid Row" חוזרת עם אלבום ראשון מזה 16 שנה!!! "The Gang's All Here". זה אלבומה השישי של הלהקה אשר רק לאחרונה החליפה את הזמר ZP Theart שליווה אותה משנת 2006 עם הזמר השבדי Erik Grönwall.


להאזנה: Spotify

 

עברו קצת יותר משנה מאז שוחרר אלבום הבכורה של Mammoth WVH לאוויר העולם וכבר Wolfgang Van Halen דואג להוצאת מהדורת דלוקס של האלבום ב- 11 לנובמבר, הכוללת 3 קטעי בונוס שלא שוחררו בעבר. הראשון מביניהם, "Talk & Walk" שוחרר לפני מספר שבועות והיום יוצא לאור השיר השני "As Long As You're Not You".


להאזנה: Spotify

 

גם להקת "Gojira" הוציאו סינגל חדש הראשון שלהם מאז אלבומם עטור השבחים משנת 2021 "Fortitude". הסינגל "Our Time Is Now" הוא סוג של קריאה לפעולה בזמנים אפלים. סוג של המנון מיד-טמפו שממשיך בכיוון המלודי ושל "Fortitude". השיר כבר הוכרז במקור כחלק מפסקול המשחק "NHL 23", לצד קטעים שכבר שוחררו של ההרכבים "Ghost", "Korn", "Turnstile" ועוד.

 

ספר ילדים בהשראת "AC/DC" אמור לצאת בחודש הבא ומטרתו לצייד את הילדים בידע רוקיסטי תוך כדי לימוד האלפבית. הספר, שכותרתו "AC/DC ABCD", משלב מוזיקה ולמידה, משתמש בעובדות על הלהקה האיקונית והמוציאים לאור אומרים שכיף ללמד איתו איות ואותיות למעריצים צעירים באמצעות סיפורים, חרוזים וסרטים מצוירים המושכים את העין. בעמוד הראשון נכתב: "A is for Angus, who thinks it’s good luck, to wear a school uniform, and walk like a duck".

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page