top of page

חדשות השבוע במוזיקה 08.01.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 08.01.23

 

להקת "Paramore" חושפת סינגל נוסף מאלבומה השישי שבדרך "This Is Why". בעקבות "The News" ששוחרר בדצמבר האחרון ושיר הנושא שיצא בספטמבר האחרון הלהקה מוציאה כעת שיר חדש בשם "C'est Comme Ca" שמתורגם מצרפתית כ- "ככה זה". הזמרת Hayley Williams אמרה על השיר שהרעיון של אבדון קרוב הוא פחות קטסטרופלי עבורה מאשר לא לדעת דבר על העתיד או על חלקה בו ושהיא במקום הרבה יותר יציב בחייה מאי פעם.

 

זה הגיע מוקדם מהצפוי...

להקת "Foo Fighters" מפרסמת את ההופעה הראשונה שלה לאחר מותו של Taylor Hawkins בשנה שעברה.

חדשות מרגשות ללא לספק לאחר ששבוע שעבר הם הכריזו כי הלהקה ממשיכה את דרכה. עדיין לא ידוע מי הוא זה שיחליף את טיילור אבל ללא ספק יהיה באזזזזז חזק מאוד סביב הנושא!!

ההופעה הראשונה של הלהקה ללא טיילור תתקיים בפסטיבל המוזיקה בבוסטון במאי 2023.

 

להקת "Shredhead" האכזרית משחררת סינגל חדש ועוצמתי ביותר בשם "44" !!

הסינגל מציף מחדש את אחד ממקרי הרצח המחרידים בהיסטוריה האנושית - הסיפור ההרסני של ג'ונקו פורוטה.

ב-25 בנובמבר 1988, ג'ונקו פורוטה היפנית בת ה-16 נחטפה ועברה 44 ימים של עינויים שאין לתאר, עד לפטירתה הטרגית. הארוע קיבל ביפן את השם כ"רצח עטוף הבטון" ומשך תשומת לב ארצית בגלל האכזריות המוחלטת מאחורי המקרה. האירועים המזעזעים הללו עוררו מגוון של רגשות בחברי הלהקה - כעס, חמלה, גועל. באמצעות המוזיקה והמילים, הם ניסו ללכוד גם את נקודת המבט שלה וגם את הרגשות שלהם לגבי האירועים, לעורר רגשות עזים ולעודד הרהור.

"אנו מקווים שזה ישמש כמחווה מכבדת, אבל גם כתזכורת עוצמתית לרוע שאורב בעולם ולצורך לעמוד מולו".

 

להקת "U2" תשחרר בחודש מרץ מארז מרובע "Songs Of Surrender" המארז כולל 4 אלבומים, אחד על שמו של כל אחד מחברי הלהקה, כאשר בכל מארז 10 שירים שהינם קלאסיקות שאותם הקליטה הלהקה מחדש בעיבודים מחודשים, כאשר לחלק מהשירים אפילו נכתבו מילים חדשות. הנה דוגמא:

 

הפרוייקט "Puscifer" של Maynard James Keenan מכריז על תאריך יציאה לאלבום הרמיקס החדש שלהם "Existential Reckoning: Rewired" שיצא ב- 31 למרץ 2023 ועל תאריכים לסיבוב ההופעות שלהם בארה"ב ובאירופה לקיץ הקרוב. סיבוב ההופעות יתחיל ב- 18 למאי בדייטונה ביץ' במסגרת "Welcome To Rockville". הלהקה גם שחררה כבר סינגל ראשון וקליפ חדש מאלבום הרימיקסים - גרסה של Carina Round ל- "A Singularity" אותו הקדיש Keenan לזכר כלבתו MiHo. מיינארד ציין שהוא איבד את "המוזה שלו". הוא סיפר שכתב את השיר לכלבה בשנת 2019 כשחלתה לראשונה ואמר שהיא מתחבאת ברוב הרצועות הווקאליות שלו מאז 2005. היא הייתה באולפנים בזמן ההקלטות במהלכן ניתן לשמוע את האנחות שלה, הנביחות שלה, הצווארון המצלצל שלה, הצעצועים החורקים שלה ועוד. ואכן, MiHo הופיעה בתקליטים של מיינארד לאורך השנים, כולל אלבומים של "Tool".

 

זוכרים שבסיקור על John Fogerty כתבנו לכם איך נאלץ לוותר על הזכויות בשיריו נוכח מאבק משפטי עם חברת התקליטים שלו "Fantasy Records"? אז אחרי כמעט 50 שנה הוא הצליח להחזיר את הזכויות לשירים שכתב ללהקת "Creedence Clearwater Revival". פוגרטי, בן ה- 77, אמר למגזין "בילבורד" שהוא "באמת עדיין בהלם" בגלל הרכישה, שאותה ניסה לבצע ללא הצלחה כמה פעמים במהלך השנים, תחילה מ- Saul Zaentz שהיה חלק מ- "Fantasy Records" ומאוחר יותר מ- "Concord" שרכשה אותה. פוגרטי ציין: "אני האבא [של השירים האלה]. אני יצרתי אותם. מעולם לא היה צריך לקחת אותם מלכתחילה. והחטיפה הזו השאירה בי חור ענק כל כך"...


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page