top of page

חדשות השבוע במוזיקה 31.07.22

מקבץ חדשות המוזיקה לשבוע שמתחיל ב- 31.7.22.

 

להקת "Suede" משחררת את "15 Again", סינגל חדש מתוך אלבום האולפן התשיעי של הלהקה בשם "Autofiction" שאמור לצאת ב- 16 לספטמבר. האלבום הוקלט "לייב" באולפני "Konk" בלונדון עם המפיק Ed Buller שעבד עם הלהקה לראשונה בסינגל הבכורה שלה "The Drowners" שיצא במאי 1992. Brett Anderson אמר על תהליך ההקלטה: "לאלבום יש רעננות טבעית, זה המקום שבו אנחנו רוצים להיות."


 

גם "Slipknot" משחררת סינגל חדש בשם "Yen", השני במספר מתוך אלבומה "The End, So Far" שאמור לצאת ב- 30 לספטמבר. קטע איטי ומפתיע, פייר... אהבנו!


 

וגם "Amon Amarth" מוציאה לאור סינגל וקליפ חדש לשיר "Find A Way Or Make One", הלקוח מאלבומה ה- 12 - "The Great Heathen Army" ששוחרר ממש היום וכולל שיתוף פעולה עם המפיק הידוע Andy Sneap.


 

להקת "Walkways" הכל כך אהובה עלינו יצאה לסיבוב קצר של 4 הופעות בגרמניה, שתי הופעות שיתקיימו בפסטיבל המטאל הגדול בעולם "Wacken Open Air" ושתי הופעות נוספות, האחת בברלין והשנייה בקולן. הלהקה מגשימה חלום וחוזרת לפסטיבל "Wacken Open Air" כלהקה מן המניין ושמה מופיע ברשימת הלהקות של הפסטיבל לאחר שבשנת 2017 היא השתתפה בפסטיבל כחלק מתחרות להקות חדשות.



 

אם עדיין לא צפיתם בסדרה הפנומנאלית והטובה בעולם (לדעתנו) "Stranger Things" הגיע הזמן כבר!!! במידה וצפיתם אז אתם בוודאי לא תשכחו את הסצנה המטורפת והעוצמתית בה אדי מונסון מנגן את השיר "Master Of Puppets" של "מטאליקה" ב- Upside Down, סצנה קולנועית אדירה!!

השבוע השחקן Joseph Quinn שמשחק את אדי ומבצע את השיר ואפילו חלק מהסולו בשיר, קיים פגישה מרגשת עם חברי להקת מטאליקה, זכה לנגן איתם ואפילו קיבל העתק של הגיטרה מהסידרה עם חתימות הלהקה, יש יותר מרגש מזה????



 

אם כבר ב"מטאליקה" עסקינן, אז הנה עוד דבר מרגש שמטאליקה משחררת השבוע...

אם תכננתם לרכוש פטיפון חדש, אולי כדאי שתחכו קצת כי הלהקה בשיתוף פעולה עם מותג הפאטיפונים היוקרתי "Pro-Ject Audio Systems" מוציאה במהדורה מוגבלת פאטיפון בעיצוב הלהקה וזה נראה מדהים!!!!

הפטיפון היוקרתי כולל בסיס מותאם אישית עם לוגו "Ninja Star" בגימור מראה המעניק לנגן את המראה הייחודי שלו. זרוע הטון בצורת S מצוידת במעטפת ראש SME הניתנת להסרה כדי לאפשר החלפת מחסנית מהירה. מיסב הזרוע והבסיס מעובדים לחלוטין מאלומיניום.


 

והנה עוד אחד על "מטאליקה" והסידרה "Stranger Things". אז עכשיו הם מקיימים שיתוף פעולה רשמי וכל כך מתבקש!! מטאליקה מגדילה את מועדון ה- "Hellfire Club" (מועדון ה-D&D בסדרה) ויוצרת חולצות המשלבות את האלמנטים של החולצה בסדרה עם אלמנטים של מטאליקה. בפרסום של ההשקה הם מקדישים את החולצות לאדי מונסון!!

ניתן לרכוש את החולצות באתר של הלהקה.


 

זה הולך ומשתפר.... "Alter Bridge" משחררת קליפ אנימציה לשיר "Silver Tongue", הסינגל השני שלה מתוך האלבום "Pawns & Kings" שצפוי לצאת ב- 14 לאוקטובר. הקליפ עוקב אחר שתי דמויות שנופלות בקסמו של ציור שמתעורר לחיים. הציור גורר את הדמויות לעולם אפל ומאלץ אותן להילחם בקרב קלאסי של טוב מול רע.


 

להקת "היהודים" יצאה בקמפיין לבחירת מופע החימום להופעה הגדולה שלה בקיסריה שתתקיים ב- 27/8/2022.

זוהי לא הפעם הראשונה של הלהקה באמפי המיתולוגי כשמעבר להשתתפות להקת "מוניקה סקס", הלהקה החליטה לפתוח את מופע החימום לקהל הרחב ומתוך עשרות להקות נבחרו 20, מתוכן הקהל יכול להצביע ולתת את קולו ללהקה האהובה עליו ולהשפיע על בחירת ההרכב הנבחר. לא נגלה לכם את מי אנחנו בחרנו אבל אתם בטח מנחשים...

לדעתנו זהו מהלך מבורך שמעבר לחשיפה שהוא יוצר ללהקה הוא יוצר חשיפה להרכבים המשתתפים ומעודד את היצירה ואת מוזיקת הרוק המקומית !!

לבחירת ההרכב כנסו לקישור הבא: https://bit.ly/Jews_Bands



 

סולן להקת "Samson" לשעבר Nicky Moore הלך לעולמו והוא בן 75. ניקי הפך לסולן "סמסון" בשנת 1982 כמחליפו של Bruce Dickinson. מור עזב את "סמסון" בסוף שנות השמונים והצטרף ללהקה מחדש בסוף שנות התשעים. לאחר עזיבתו הראשונית את "סמסון", מור עבר ללהקת "Mammoth" עמה הוציא שני אלבומים לפני שהלהקה התפרקה בשנת 1989. בשנת 2006 ניקי חבר לגיטריסט "Nazareth" לשעבר Manny Charlton להקים את ההרכב "From Behind". מור הלך לעולמו ב- 3 לאוגוסט לאחר מאבק במחלת הפרקינסון.


 

סולן "פרל ג'אם" Eddie Vedder הצטרף ל- "The Strokes" לביצוע של "Juicebox" בהופעה בסיאטל. וודר כבר מזמן ציין שהוא אוהב את השיר שהופיע באלבומם של ה- ""Strokes משנת 2005 "First Impressions Of Earth". הוא כינה אותו אחד מהשירים ה"אהובים" עליו ועכשיו הוא גם קיבל הזדמנת להראות את זה לקהל הביתי בסיאטל.


 

להקת "James Gang" בהרכבה הקלאסי עם Joe Walsh מתאחדת למופע צדקה של עמותת "VetsAid" למען חיילים אמריקאים משוחררים, אותה מנהל ג'ו וולש. המופע יתקיים בחודש נובמבר וישתתפו בו גם Dave Grohl, "Nine Inch Nails", "The Black Keys" ו- "The Breeders".


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page