top of page

חדשות השבוע במוזיקה 03.09.23

אחרי כל הרעש, הצלצולים והטיזרים, הגיע גם תורה של מסיבת העיתונאים שמבשרת לעולם על האלבום הראשון של "The Rolling Stones" שכולל חומר מקורי, מזה 18 שנה!!! זה האלבום ה- 24 של הלהקה והראשון מאז מותו של המתופף Charlie Watts האלבום שייקרא "Hackney Diamonds" צפוי צפוי לצאת ב- 20 לאוקטובר וכבר אנחנו מקבלים מתוכו את הסינגל הראשון והמפוצץ "Angry". ומה עם השמועות לשיתוף פעולה עם שני חברי "הביטלס" הנותרים Paul McCartney ו- Ringo Starr? ובכן, הם עדיין בגדר שמועות...

 

להקת "Matricide" משחררת סינגל חדש בשם "Smoke and Mirrors"!!

זהו הסינגל הרביעי שהלהקה משחררת מתוך האלבום החדש שבדרך.

 

להקת "Achley Bachley" מוציאה סינגל ראשון בעברית!!

 

גבירותיי ורבותיי, היסטוריה!

המופע הבינלאומי הראשון בישראל "Anglagard" במימון המונים עבר הלילה את יעדו, 100% מימון, בדיוק שבוע לפני המופע. מדובר בתקדים רציני ומשמעותי, שעשוי לפתוח דלתות לכל מיני עולמות, אבל מה שחשוב עכשיו - עשינו את זה! יחד!

נשארו 60 כרטיסים לסולד אאוט ועכשיו כשהכול מובטח באופן רשמי, הם זזים מהר.

 

מה?? קורונה?? להקת " Metallica" הודיעה לפני כמה ימים על עצירת סיבוב ההופעות העולמי שלהם "M72" בלפחות שבוע, מכיוון שהסולן James Hetfield נדבק בקורונה. ההודעה פורסמה עם תמונה של ידו של ג'יימס לצד בדיקה חיובית של קורונה. בנסיבות אלה, המופע שהיה אמור להתקיים ב- State Farm Stadium במקור ביום ראשון, 3 בספטמבר, נדחה ליום שבת, 9 בספטמבר.

 

ואם כבר במטאליקה עסקנו, אז הלהקה לא מפסיקה להפתיע וחוברת ליצרן הגלידות Enlightened לטובת גלידה דלת סוכר בטעם וניל עם ציפוי שוקולד מריר בצורה של גיטרה!!! הצורה של הגיטרה לפי דברי החברה, היא בהשראת גיטרת ה-ESP Truckster של ג'יימס הטפילד. אחוז מסויים מכל מכירה יועבר כתרומה ל-All Within My Hands Foundation, העמותה שהקימה הלהקה למלחמה עולמית ברעב.


 

גם Bruce Springsteen נאלץ להפסיק את סיבוב ההופעות שלו לאחר שהתגלה שהוא סובל מכיב קיבה חמור שמחייב טיפול. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות כתב ספרינגסטין כי הוא ביטל את כל ההופעות שתוכננו לחודש ספטמבר בהמלצת רופאיו.

 

להקת " Puddle of Mudd" מוציאה לאור אלבום חדש בשם "Ubiquitous". זה אלבומה החמישי של הלהקה והראשון מאז "Welcome to Galvania" שיצא בשנת 2019.


להאזנה: Spotify

 

הזמר Steve Harwell מלהקת "Smash Mouth" הלך השבוע לעולמו והוא בן 56. על-פי הפרסומים הוא לקה באי ספיקת כבד חמורה שככל הנראה נגרמה משתייה כבדה של אלכוהול.

 

להקת "Megadeth" ביצעה את ההופעה הראשונה שלה עם הגיטריסט Teemu Mäntysaari שהחליף את הגיטריסט Kiko Loureiro. ההופעה התקיימה באלבקרקי, ניו מקסיקו, ביום רביעי, יום אחד בלבד לאחר שהלהקה הודיעה שמנטיסארי יתפוס את מקומו של קיקו. Mentysaari, הינו גיטריסט פיני הידוע בעיקר מהלהקה "Wintersun" ו-"Smackbound". הוא נבחר לתפקיד על ידי לוריירו עצמו, לאחר שפרש מסיבוב ההופעות העולמי של הלהקה כדי שיוכל לשהות עם בני משפחתו.

 

אל תעקמו פרצופים כי המוזיקאית הזו היא רוקרית בנשמה ואנחנו גם קצת משוחדים בעקבות ילדינו...

הזמרת והיוצרת Olivia Rodrigo מוציאה היום את אלבומה השני "Guts", הבחורה הצעירה כבר הספיקה לשבור הרבה שיאים עם אלבומה הראשון "Sour" שיצא לפני שנתיים ועכשיו אחרי ציפייה רבה יוצא האלבום השני!!


להאזנה: Spotify

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page