top of page

חדשות השבוע במוזיקה 05.03.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 05.03.23

 

הגיטריסט Gary Rossington חבר ההרכב המקורי האחרון שנותר בחיים מלהקת "Lynyrd Skynyrd" הלך לעולמו והוא בן 71. רוסינגטון עמד לצאת לסיבוב הופעות עם חברי הלהקה הנוכחיים בעוד כארבעה חודשים. גארי כבר שנים לא היה בקו הבריאות והתמודד עם בעיות רפואיות, אבל תמיד ציין שימשיך לנגן כל עוד הוא יכול. כזכור הגיטריסט Gary Rossington היה בין יושבי מטוס הלהקה שהתרסק באוקטובר 1977 והוא בין הבודדים שיצא חיי מההתרסקות עם מספר שברים ברגלו. עוד על התאונה קראו בסיקור שכתבנו על האלבום "Street Survivors".

 

השבוע פורסם פרומו מכמה קטעי וידאו חדשים ורגעים יוצאי דופן בחייו של אחד הגיטריסטים הגדולים העולם הרוק - Ritchie Blackmore. ככל הנראה מדובר בסרט דוקומנטרי או בסדרת סרטים שתשוחרר במהלך הקיץ הקרוב אשר יסקרו את הקריירה של ריצ'י ב- "Deep Purple", "Rainbow" ו- "Blackmore's Night".

 

להקת "Jane's Addiction" חושפת שיר חדש ראשון מזה 10 שנים. "True Love" הוא השיר הראשון של הלהקה מאז 2013. הלהקה ניגנה את השיר לראשונה בלייב בסוף המופע שלה באצטדיון "Mechanics Bank" בבייקרספילד ביום ראשון (5 במרץ). הסולן Perry Farrell אמר לקהל: "אנחנו רוצים לתת לכם משהו מאוד מיוחד, אנחנו נשאיר אתכם עם שיר חדש לגמרי שאף אחד לא שמע מעולם, אתם תשמעו אותו קודם".

 

סולן להקת "מטאליקה" James Hetfield יככב במותחן המערבונים האפל "The Thicket Papa Het". כאילו שהוא לא עסוק מספיק בהשקת האלבום החדש של "מטאליקה" ובסיבוב הופעות העולמי, אז עכשיו הוא גם מפתח קריירת שחקן במותחן החדש "The Thicket". הצילומים החלו בקלגרי, קנדה והטפילד יככב בסרט לצד שחקנים כמו פיטר דינקלג', ג'ולייט לואיס, אסמה קריד-מיילס, לבון הוק, לסלי גרייס ועוד.

(Photo: Consequence.net)

 

הגיטריסטית Nita Strauss תחזור ללהקתו של Alice Cooper בעקבות סיומו של סיבוב ההופעות של דמי לובאטו

"היא חזרה!" אליס קופר בירכה על חזרתה של ניטה שטראוס ללהקתו, לאחר "חופשת היעדרותה" לעבודה עם דמי לובאטו. לאחר שהתלוותה למופעים החיים של להקתה של Demi Lovato בשנת 2022, ניטה שטראוס "חזרה" באופן רשמי לאליס קופר ותיטול באופן רשמי חלק בסיבוב ההופעות הקרוב של אליס קופר ב- 2023. גיבורת הגיטרה מצטרפת לטור "Too Close For Comfort" של אליס בארה"ב, אשר יתחיל כבר באפריל, עם כמה מופעים באצטדיונים עם "Def Leppard" ו- "Motley Crüe" במהלך הקיץ, וכן בסיבוב ההופעות של "Freaks On Parade" עם Rob Zombie.

 

ונעבור לגיטריסטית מוכשרת אחרת בשם Sophie Lloyd שמשחררת השבוע את הסינגל השני שלה לקראת אלבום הבכורה שלה ‘Impostor Syndrome’ שאמור לצאת בהמשך השנה. בשיר הזה סופי משתפת פעולה עם המוזיקאי Matthew K. Heafy שהוא הזמר/גיטריסט/מוביל להקת "Trivium". סופי מספרת שמבחינתה זה חלום שמתגשם מאחר והיא גדלה על המוזיקה של Trivium והייתה מעריתה גדולה שלהם.


 

עדכון על מצבו של המתופף Travis Barker, אשר מודיע כי הוא עבר ניתוח מוצלח באצבעו וכי הוא יכול להמשיך לעשות את מה שהוא אוהב. כזכור, Travis Barker שיתף לפני מספר שבועות תמונה של הרצועה הקרועה באצבעו - אשר אילצה את להקתו " blink-182" לדחות כמה הופעות שלהם, אבל למרבה המזל עכשיו הוא מכריז שהניתוח עבר בהצלחה ושהוא יראה את הקהל ממש בקרוב.

(Photo: Travis Barker/Instagram)

 

היום יצא לאור "Periphery V: Djent Is Not a Genre" - אלבום האולפן השביעי של להקת הפרוגרסיב מטאל האמריקאית "Periphery". האלבום הופק על ידי הלהקה ו- Adam "Nolly" Getgood.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

ההוצאה לאור "Rufus Publications" הכריזה על הכותר השלישי בסדרה חדשה של ספרים בשחור-לבן בשם "פורטרטים" שמציגה את "Iron Maiden" ומסקרת את השנים שבהן התגלתה הלהקה ככוח מרכזי ב-Heavy Metal הבריטי עם הזמר Paul Di'Anno. הספר כולל מאות תמונות בשחור-לבן ששוחזרו בקפידה. יש שם גם תמונות שלא נראו בעבר של הלהקה כשהיא מנגנת, מקליטה וכמובן מנגנת בלייב. הספר כולל 240 עמודים ומגיע עם פוסטר מתקפל. המהדורה הראשית מגיעה ב-666 עותקים ממוספרים. ותוכלו להתחיל לרכוש אותו היום, יום שישי, 10 במרץ בשעה 15:00. בזמן בריטניה עם הנחה של 10% בהזמנה מוקדמת.

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page