top of page

חדשות השבוע במוזיקה 28.05.23

אנחנו משפשפים את העיניים וגם את האוזניים כלא מאמינים!!

עם הקריירה המדהימה של תום פטרובר מלהקת "היהודים" וזהו שיתוף הפעולה הראשון שלו עם אמן אחר.

אליאב זוהר מוציא שיר חדש דקה לפני שיוצא אלבום הבכורה שלו...

 

וואווו כמה שזה מרגש.... האלבום החדש של "Foo Fighters", הראשון מאז מותו של Taylor Hawkins וה 11 במספר של הלהקה כבר בחוץ.


להאזנה: Spotify


רשימת השירים:


1. “Rescued”

2. “Under You”

3. “Hearing Voices”

4. “But Here We Are”

5. “The Glass”

6. “Nothing At All”

7. “Show Me How”

8. “Beyond Me”

9. “The Teacher”

10. “Rest”

 

"היינו כחולמים"... גם להקת "Avenged Sevenfold" מוציאה היום את האלבום השמיני שלה "Life Is But A Dream". זמר ומוביל הלהקה M.Shadows מספר שהאלבום הזה הוא כיוון חדש לחלוטין ולא נשמע בכלל כמו משהו שהלהקה עשתה בעבר. הוא עוד הוסיף כי האלבום הזה הוא אקלקטי ופרוע!!! עכשיו את יכולים כבר להאזין ולהחליט בעצמכם.


להאזנה: Spotify

 

וגם אגדות הפאנק מקליפורניה - "Rancid" משחררים היום את אלבומם העשירי, "Tomorrow Never Comes". זה האלבום הראשון של הלהקה מאז "Trouble Maker" שיצא בשנת 2017 והוא כולל לא פחות מ- 16 שירים. האלבום הופק על-ידי Brett Gurewitz המוכר מלהקת "Bad Religion".


להאזנה: Spotify

 

והילד הרע של הבריטפופ Noel Gallagher משחרר היום עם להקתו "Noel Gallagher's High Flying Birds" את אלבומם הרביעי "Council Skies". מה זה אומר על סיכויי האיחוד של "Oasis"? ממש כלום! זה יהיה האלבום הראשון שגלאגר הקליט באולפן ההקלטות שלו "Lone Star Studios", כאשר הקלטת כלי המיתר בוצעה באולפני "Abbey Road" המיתולוגים. נואל גם הפיק את האלבום שעד כה שוחררו חמישה סינגלים מתוכו.


להאזנה: Spotify

 

סינגל חדש ל- "Queens Of The Stone Age" זמן קצר לאחר שהכריזו בהפתעה על הופעתם בפסטיבל "Glastonbury" הקיץ, הלהקה משתפת סינגל חדש בשם "Carnavoyeur" הלקוח מתוך אלבומם השמיני הקרוב של הלהקה "In Times New Roman…," שעתיד לצאת ב- 16 ביוני.

 

גם "Fever 333" מוציאים סינגל חדש, הראשון שלהם מזה 3 שנים והם עושים זאת עם הרכב חדש לגמרי, לאחר שהסולן Jason Aalon Butler חשף את חברי ההרכב החדשים הכוללים את המתופף Thomas Pridgen, הבסיסט April Kae והגיטריסט Brandon Davis.

 

בטח ראיתם וקראתם כבר כמה מדהימים ממופעי "M72" של "Metallica", אבל אם לא הצלחתם עד עכשיו לתפוס אחד כזה, אז יש לכם הזדמנות להיות קרובים לדבר האמיתי באירוע הקולנוע הקרוב של הלהקה "M72 World Tour Live", אשר יורכב משתי הופעות חיות של הלהקה באצטדיון AT&T בארלינגטון, טקסס. המופעים הללו אמורים להגיע למסך הגדול למשך שני לילות, עם שני סטליסטים שונים, ולמעלה מ-30 שירים, ב- 18 וב- 20 באוגוסט. הנה הטריילר:

 

קלאסיקת המטאל הישראלית "BETZEFER" מתאחדת עם ההרכב המקורי הכולל את אביטל תמיר להופעת פרידה!

אביטל עזב את הלהקה לפני 7 שנים והתמקד בהרכב OSOG, כאשר חברי Betzefer מוציאים אלבום עם הסולן החדש אהרון רגוזה. עכשיו כל החברים מתאחדים להופעה חד פעמית שתיערך במועדון הבארבי ה- 28.7!!!

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page