top of page

חדשות השבוע במוזיקה 30.04.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 30.04.23

 

לאחר הסינגל האחרון שלהם "Strangers", להקת "Bring Me The Horizon" משחררת סינגל חדש שקודם ע"י פרומואים חזקים במדיות השונות. בעבר הלא רחוק סיפרה הלהקה שהיא לא בטוחה אם היא תוציא מוזיקה חדשה במתכונת של אלבומים אלא יותר כסינגלים או EP. הלהקה שחררה 8 סינגלים שונים מאז האלבום האחרון שלהם "Post Human: Survival Horror" שיצא ב-2020.



 

להקת "Therapy?" מוציאה לאור את אלבומה ה- 16 "Hard Cold Fire". הופק על ידי כריס שלדון, שהפיק את אלבום האולפן הקודם של הלהקה "Cleave" משנת 2018. כמעט 35 שנים עברו מאז "Therapy?" הוקמה באירלנד וכמעט 30 שנה מאז שוחרר "Troublegum" המופתי ונראה שהשלישייה העוצמתית הזאת לא מתעייפת. "Hard Cold Fire" נשמע כמו אחד האלבומים הטובים שלהם מזה זמן מה.


להאזנה: Spotify

 

היום מוציאה "The Smashing Pumpkins" את החלק השלישי של הטרילוגיה "Atum: A Rock Opera In Three Acts". מדובר במגה אלבום בן 33 רצועות. אלבום קונספט שישלים טרילוגיה נוספת שהחלה עם האלבום הכפול "Mellon Collie and the Infinite Sadnesss" משנת 1995 והמשיכה עם "Machina/The Machine of God" מ-2000. האלבום שוחרר בשלושה שלבים, כאשר בכל שלב ימא חלק מהאלבום המונה 11 רצועות, שהיום משלימים את אופרת הרוק בת שלושת המערכות. המערכה הראשונה הגיעה ב- 15 בנובמבר 2022, המערכה השניה ב-31 בינואר 2023, והמערכה השלישית היום, יחד עם מארז במהדורה מיוחדת הכוללת את כל 33 רצועות האלבומים בתוספת 10 שירים נוספים שטרם שוחררו. האלבום "Atum: A Rock Opera In Three Acts" נכתב והוקלט במשך תקופה של ארבע שנים על ידי Billy Corgan ושאר ההרכב הנוכחי של הלהקה - הגיטריסטים ג'יימס איהה וג'ף שרדר, בתוספת המתופף ג'ימי צ'מברלין.


להאזנה: Spotify

 

להקת "The Hives" מכריזה על אלבומה החדש הראשון מזה למעלה מעשור שייקרא "The Death Of Randy Fitzsimmons". זה האלבום הראשון מאז "Lex Hives" שיצא בשנת 2012 והוא אמור לצאת ב-11 באוגוסט. לציון ההכרזה "The Hives" שיתפו את הסינגל הראשון והשיר הפותח של האלבום "Bogus Operandi".

 

הגיטריסט והסולן Tim Bachman ממיHסדי להקת הרוק הקנדית "Bachman-Turner Overdrive", הלך לעולמו כתוצאה מסיבוכים של מחלת הסרטן והוא בן 71. טים הקים את הלהקה עם שני אחיו רנדי ורובי, יחד עם C.F. Turner, בוויניפג שבקנדה. זו האבידה השניה למשפחת בכמן בתוך מספר חודשים, אחיו, המתופף רובי, מת בינואר בגיל 69. הלהקה הוקמה בשנת 1973 וכבר באותה שנה שחררה את שני אלבומיה הראשונים בהם השתתף טים.

 

השחקן קיאנו ריבס משתף טיזר של מוזיקה חדשה של להקתו "Dogstar". ריבס משמש כבסיסט הלהקה שפעלה מתחילת שנות ה- 90 וזו פיסת המוזיקה הראשונה שלה מזה כ- 20 שנה.

 

הוכרזו המועמדים לטקס "היכל התהילה" ה- 38 שייערך השנה. "Rage Against The Machine" נכללים שם לצד Kate Bush, Sheryl Crow, אך יחד עם זאת להקות אדירות כמו "Iron Maiden" ו- "Soundgarden". עדיין לא שם.

לרשימה המלאה:

Performer Category

Kate Bush

Sheryl Crow

Missy Elliott

George Michael

Willie Nelson

Rage Against the Machine

The Spinners


Musical Influence Award

DJ Kool Herc

Link Wray


Musical Excellence Award

Chaka Khan

Al Kooper

Bernie Taupin


Ahmet Ertegun Award

Don Cornelius

 

מתרגשים מאוד ורוצים לפרגן לאומנים שמרכיבים את הלהקות "Subterranean Masquerade" ו "SaffeK" ששוב שוברים תקרת זכוכית והפעם בשיתוף פעולה עם Shuki Weiss Presents, Live Nation Israel ובלו סטון גרופ נבחרו לחמם את "Disturbed" בשתי ההופעות של הלהקה בסוף יוני בגני התערוכה בתל אביב. לראות את הסצינה שלנו צומחת ואת הנחישות של ההרכבים האלה שדוחפת אותם עוד ועוד קדימה ומעלה, מעורר השראה. יש במדינה הזו כל כך הרבה להקות שאנו מאמינים בהן וזה רק עניין של זמן עד שהסצינה שלנו תפרוץ עולמית בהיקף רחב יותר. יאללה! הכרטיסים כאן , בואו להשתולל עם "דיסטרבד" ולפרגן לספק ולסאבמסק בהופעה שלא תשכחו!


 

החברים שלנו מ- "Rocking Israel" עבדו על בפרויקט מיוחד כבר תקופה. אלבום אוסף בשם: "Rocking Israel: Volume 1". אז זה הולך ככה: 7 להקות רוק ומטאל ישראליות לקחו 7 שירים ישראלים, פיזרו עליהם קסם ודיסטורשן ויצרו את פרי אהבתם של "Punk Goes Pop" ועבודה עברית Twisted Mind // Last To Die // The Killing Joke // Scalar // Delicate Disorder // Persephore // Venice Revive.

האוסף המלא ישוחרר בחודש יוני, כשהסינגל הראשון מתוכו ישוחרר בתחילת מאי!!!!

 

אחרי 50 שנה, 10 סיורים עולמיים, ומשחק עבור למעלה מ-100 מיליון מעריצים... "Aerosmith" מכריזה על סיבוב אחרון! בשם "Aerosmith PEACE OUT" עם אורחת מיוחדת "The Black Crowes". הלהקה מבטיחה שהמעריצים יראו את אחת מלהקות הרוק האמריקאיות המשמעותיות בהיסטוריה. כל ערב יכלול את חמשת העשורים ללהיטים פורצי הדרך של "אירוסמית' "כשהם חוגגים 50 שנה. הלהקה מציעה למעריצים גם מגוון חבילות VIP שכוללות כרטיס פרימיום שמור, הזדמנות צילום אישית עם חברי הלהקה, סחורה במהדורה מוגבלת ועוד!

 

הבינה המלאכותית הצליחה לגרום לאיחוד בין חברי "The Beatles". השבוע הועלה לרשת שיר חדש, שמחבר בין קולותיהם של Paul McCartney ו- John Lennon בשיר "New" הלקוח מהאלבום באותו השם שהוציא מקרטני לפני עשור. יוצר השיר בסיוע הבינה המלאכותית העלה את השיר ליו טיוב וציין כך: "We love you, lads. No copyright infringement intended. This is an AI creation." אנחנו חייבים להודות שההאזנה לקולות של מקרטני ולנון יחד, היתה עבורנו מאוד מרגשת.

 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page