top of page

Bad Company - Straight Shooter

המלצת המערכת...


והיום האלבום "Straight Shooter", אלבום האולפן השני של "Bad Company", אשר שוחרר ב- 2 לאפריל 1975.


אז למי שלא מכיר, "Bad Company" היא סופרגרופ המורכבת מהזמר Paul Rodgers והמתופף Simon Kirke שהגיעו מלהקת "Free", מהגיטריסט Mick Ralphs שהגיע מלהקת "Mott the Hoople" ומהבסיסט Boz Burrell שהגיע מלהקת "King Crimson".


הרביעייה הוקמה לאחר פירוקה של להקת "Free" והיא נוהלה על-ידי פיטר גראנט, מנהלה של "לד זפלין". אלבום הבכורה של הלהקה שנקרא על שמה - "Bad Company", שוחרר בשנת 1974 והיה לאלבום הראשון של הלייבל Swan" Song Records", אשר הוקם על ידי חברי להקת "לד זפלין".


אלבום הבכורה של הלהקה זכה לביקורות מהללות וזינק היישר אל המקום הראשון בבילבורד 200 האמריקאי. הגם שסגנונו של האלבום היה שילוב בין הארד רוק לבלוז רוק, האלבום הזה נמצא במקום ה- 40 ברשימת 100 אלבומי המטאל הגדולים בכל הזמנים של המגזין המוערך "Kerrang!" וכמובן ברשימת 1001 האלבומים שאתה צריך לשמוע לפני מותך.


שלושה חודשים בלבד לאחר שחרור אלבום הבכורה, נכנסה הלהקה להקליט את האלבום השני נושא סיקורנו, תוך שהיא רוכבת על גל ההצלחה של האלבום הראשון.


האלבום כולל שירי רוק חזקים וטהורים כמו “Good Lovin’ Gone Bad” שפותח את האלבום ושוחרר כסינגל הראשון כחודש לפני יציאתו, וכן המנוני "רוק קלאסי" כמו "Feel Like Makin' Love" האלמותי, אותו כתב Paul Rodgers עוד בשנת 1968, במהלך סיבוב הופעות שלו עם "Free". פול ניגן את השיר לגיטריסט Mick Ralphs, אשר מציא את הריף המפורסם בפזמון, וכך נוצר הקסם.


ויש כאן גם את "Shooting Star" המצוין, אותו כתב Paul Rodgers על חברי מועדון 27 המפוקפק -Jimi Hendrix, Janis Joplin ו- Jim Morrison, את "Weep No More" שכתב המתופף Simon Kirke בהשראת להקת "Queen", את הבלוז-רוק של "Deal With the Preacher" שמזכיר את "Whitesnake" בתחילת דרכה ומסתיים עם סולו סוחף של רלף ועוד.


להאזנה לאלבום: Spotify, Apple Music.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page