top of page

Black Sabbath - The End

פינה בקטנה...


הידעתם?


הגיטריסט Tony Iommi ביקש להקליט אלבום המשך לאלבום האיחוד המופתי "13", אך Geezer Butler והזמר Ozzy Osbourne התנגדו...


ב- 20 לינואר 2016 שחררה "Black Sabbath" את מה שנכון לרגע זה מהווה את פיסת החומר המוזיקלי האחרונה שלה. ה- EP בעל השם המחייב "The End"!


המיני אלבום הזה כולל שמונה שירים. המחצית הראשונה מורכבת מארבעה שירים חדשים שיועדו להיכלל באלבום ההמשך לאלבום "13" ששוחרר שלוש שנים קודם לכן, כאשר המחצית השנייה כוללת רצועות שהוקלטו בהופעה חיה במהלך סיבוב ההופעות של הלהקה בין השנים 2013 ל- 2014.


מי שמלווה את Tony Iommi, Geezer Butler ו- Ozzy Osbourne בתופים כאן הוא Brad Wilk, המוכר מחטיבת הקצב של "Rage Against The Machine" ו- "Audioslave" וניגן גם באלבום "13".


במהלך הקלטות האלבום "13" כתב הגיטריסט Tony Iommi מספר רב של ריפים אשר יועדו לאלבום ההמשך, עליו הוא ביקש להתחיל לעבוד מיד עם סיום ההקלטות לאלבום "13". עם זאת, הבסיסט Geezer Butler והזמר Ozzy Osbourne סירבו להקליט אלבום נוסף בטענה שהדבר יעכב את סיבוב ההופעות שתוכנן זה מכבר.


כידוע, בסופו של דבר הרעיון לאלבום נוסף נגנז והחומרים החדשים יחד עם קטעים מהופעות שוחררו במסגרת ה- EP שכשמו כן הוא, נכון לרגע זה מסמל את הסוף של הלהקה האדירה הזאת.


ארבעת השירים המקוריים באלבום אינם משתווים אומנם ברמתם לפצצות המצרר שקיבלנו באלבום "13", אך הם בהחלט מראים שללהקה הזאת היה עוד הרבה מה לתת, וחבל שהפרויקט הקטן הזה לא הפך בסופו של דבר לאלבום. אם היינו צריכים לבחור את המצטיין מבין ארבעת הקטעים, זה היה כנראה “Take Me Home” שפשוט נשמע לנו כמו אאוטייק מהאלבום “Sabbath Bloody Sabbath”.


המיני אלבום הזה נמכר אך ורק במסגרת סיבוב ההופעות "The End Tour" ולא נמצא אפילו בשירותי הסטרימינג השונים.


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page