top of page

Bring Me The Horizon - Post Human: Survival Horror

פינה בקטנה...


ב-30 באוקטובר 2020 להקת "Bring Me The Horizon" משחררת את ה-EP הכל כך מצופה שלה, אנחנו לפחות ציפינו בשקיקה רבה !!


מי שמכיר את הלהקה יודע שיש לה מספר מאפיינים מאוד חשובים, היא לא דופקת חשבון לאף אחד, היא כל הזמן מתפתחת וצומחת והיא מסוגלת לעשות הכל, שום דבר לא יעצור אותה !!


אחרי האלבום הקודם שלה "AMO" שיצא שנה לפני כן וה-EP האלקטרוני (השנוי במחלוקת) כולם כבר ספדו את הלהקה, אמרו שהיא איבדה את העוצמה, החספוס...את המטאל שלה והפכה למזון מהיר להמונים.


אז אם כבר יצא לכם להאזין לשלושת הסינגלים הראשונים שיצאו מהאלבום הזה אתם כבר מבינים שזו טעות גמורה, ולחיזוק טענה זו, הסינגל הפותח את האלבום "Dear Diary" נשמע כאילו נלקח מהאלבום השני של הלהקה "Suicide Season" או אפילו הראשון "Count Your Blessings" (שיצא לפני יותר מעשר שנים).


האלבום כולו נכתב בתקופת ובהשראת הקורונה שמקבלת פה מכפיל עוצמתי עם השוואה לאסון גרעיני, סייקס פותח פה את "הג'ורה" שלו ופורק את כל האגרסיות עם טקסטים כמו:

God is a shithead and we’re his rejects("Dear Diary")

Everything is so fucked up but I can’t feel a thing ("Teardrops")

When we forget the infection, will we remember the lesson? ("Parasite Eve")


שילוב הטקסטים עם העוצמה הקטלנית של התופים, הגיטרות והאלקטרוניקה, מעניקה לנו כלי אימתני לפורקן אולטמטיבי. מוסיקה היא דבר מופלא ותרופה משלימה לטיפול פסיכולוגי (רק אומרים...)


ב- EP הקטן אך מפוצץ הזה יש גם שיתופי פעולה מאוד מעניינים, Yungblud שמתארח בשיר "Obey", שלישיית המטאל היפנית "Babymetal" בשיר "Kingslayer", צמד הרוקיסטיות מלונדון "Nova Twins" בשיר "1X1" ו- Amy Lee בשיר עם השם הארוך ביותר שאנחנו מכירים בעולם שמתחיל ב... One Day The Only...


להאזנה לאלבום ב: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!! "עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page